Красимир Димитров, TVLowCost: Подкрепяме клиентите си да развиват високо ниво на вътрешните си медиа експерти

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
DPP_0202
Събота сутрин с: Евгений Митов от The Videonauts
29.08.2015
_DSC8226
Амир Хадеи: „Преводът не е достатъчно условие да пуснете продукт на нов пазар“
22.03.2016

Красимир Димитров, TVLowCost: Подкрепяме клиентите си да развиват високо ниво на вътрешните си медиа експерти

IMG_5441

Експертите на TVLowCost съвместно с Delta Digital организират вътрешнофирмени и изнесени обучения по медия планиране и ефективност на медийните кампании. И понеже, ние от Newtrend Media винаги се стараем да бъдем във вихъра на новостите и пишем за „новите трендове“, днес избрахме да поговорим с Красимир Димитров, стратегическо медия планиране в TVLowCost за мисията и целите на компанията да обучат специалистите по маркетинг и реклама и бранд мениджърите на това как да бъдат по-успешни и ефективни, когато планират бюджетите си.

IMG_5441

_ Как възникна идеята да направите Школа по медия експертиза? На практика TVLowCost е агенция, творческа и рекламна?

Работата с уникалния модел на TVLowCost за телевизионна реклама чрез пакети с всичко включено в цената е школа сама по себе си. Идеята е да предоставим силна, работеща концепция за ТВ реклама и оптимално медийно планиране, а това предполага да бъдем постоянно в час със ситуацията на ТВ пазара и да изпреварваме конкурентите с иновативни медийни решения за нашите клиенти.

Иновативност и оригиналност са априори заложени в нашите пакети за реклама, затова трябва да сме постоянно на ниво. Трупайки експертни знания, решихме, че ще е интересно и полезно да споделяме в структуриран вид своите познания с бизнес аудитория. Така създадохме регулярните ни обучения и обособихме тази школа. Много по-ефективно се работи с клиент, който има достатъчно ниво на познания, за да дава адекватен бриф, да изисква от агенцията си и да преценява какви резултати можем да му дадем.

_ За кого са предназначени семинарите на TVLowCost?

На първо място, за специалисти маркетинг и реклама, както такива на свободна практика, така и служители на съответните позиции в различни компании или агенции. Можем да сме полезни също и на собственици и мениджъри на малък и среден бизнес и на бранд мениджъри. Предлагаме възможности за организирани вътрешнофирмени обучения на място. Тях можем напълно да съобразим с по-конкретните потребности на фирмата за развитие на персонала й.

_ Върху какви теми се фокусира Школата по медийна експертиза?

На семинарите представяме някои основни техники за медия планиране. Акцентът поставяме върху най-могъщите медии днес – телевизията, както и съвкупността от дигитални медии. Друг панел от обученията се спира по-подробно на определянето на най-подходящия медиен микс. Днес медийният пейзаж е много пъстър и се променя с все по-голяма динамика, затова ефективното миксиране на канали е истинско предизвикателство. Заедно с това отделяме специално внимание на фазите от жизнения цикъл на продукта и как това намира отражение в селекцията на медийните канали за реклама. Логично завършваме обученията, като запознаваме обучаваните с метриките за ефективност на медийните кампании.

В духа на пакетите на TVLowCost сме се постарали да оптимизираме и шлифоваме темите, като ги представяме както достъпно, така и с необходимата доза експертност. Започваме от „А“ и „Б“ на медиа стратегирането и завършваме с работа по реални казуси и оценка на реални резултати от медийни кампании.

Отзивите от обученията на този етап са много добри, което не означава, че няма да разнообразяваме темите и форматите. Това ще се случва непрекъснато в нашата школа. Планираме и отворено обучение в по-широк формат до края на годината с идеята да запознаем по-широка аудитория с възможностите на школата. Личният досег с дадена услуга, както и отзивите на доволен клиент, винаги работят повече от каквато и да било реклама.

[sws_yellow_box box_size=“620″] Повече за обученията по медийна ефективност на TVLowCost можете да намерите на адрес: http://www.tvlowcost.bg/tv/school/[/sws_yellow_box]

 

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php