Ikea бе обявена за рекламодател на годината

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Groupon очаква 50% от продажбите да идват от мобилни устройства до 2 години
Groupon очаква 50% от продажбите да идват от мобилни устройства до 2 години
18.05.2011
nokia_ovi
Nokia се отказва от Ovi Store
19.05.2011

Ikea бе обявена за рекламодател на годината

Cannes-Lions-2011

NewTrend.bg, 18.05.2011 г. – На тазгодишния Mеждународен фестивал за креативност в Кан, един от най-големите търговци на обзавеждане за дома в света – Ikea, ще получи наградата за Рекламодател на годината. Наградата ще бъде връчена на вицепрезидента на компанията, Ноел Вайсманс, на 25 юни, съобщава CampaignLive.

Тази награда се присъжда на рекламодатели, които се отличават с вдъхновяващ и иновативен маркетинг на продуктите си и които насърчават творческата работа и продуктивност на своите агенции.

Чрез работата си с различни агенции в продължение на години Ikea окуражава креативни, нестандартни и хумористични реклами. Поддържайки маркетинговата си стратегия, шведската компания има възможността да локализира своите глобални таргетирани пазари и да създаде различни рекламни кампании, които да се адаптират към уникалните пазарни условия на всяка страна.

Според изпълнителния директор на фестивала, Фил Томас, подходът на Ikea, свързан с децентрализираната структура на маркетинга и комуникациите, както и силните връзки с различни видове агенции, спомага за огромния успех на компанията в продължение на много години.

Първото отличие на Ikea на фестивала Cannes Lions е през 1991 г., като през годините компанията печели още 50 награди във всички категории, включително и на филмовия фестивал през 2003 г. за филма „Iamp“, както и Титаниев Лъв за „Facebook showroom“ през 2010 г.

Според Ноел Вайсманс отличието е голямо признание за рекламната стратегия на компанията, като принос за това имат и агенциите, с които Ikea си сътрудничи като Mother and Lida във Великобритания и Forsman & Bodenfors на Скандинавите, както и всички партньори в световен мащаб.

Кампанията от февруари, 2011г. – 360° позволи на клиентите им да видят триизмерен модел демонстрационната всекидневна и по начина, по който би се променила атмосферата в помещението, ако променят декорацията й.

 

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php