„Нетинфо“ и ICQ прекратяват партньорството си и поемат в различни посоки.

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Apple купува софтуер за разпознаване на лица
Apple купува софтуер за разпознаване на лица
21.09.2010
25% от потребителите предпочитат информация за бизнеса от Facebook
25% от потребителите предпочитат информация за бизнеса от Facebook
24.09.2010

„Нетинфо“ и ICQ прекратяват партньорството си и поемат в различни посоки.

icq

NewTrend.bg, 21.09.2010г. – Най-голямата българска дигитална медийна група „Нетинфо“ и една от популярните програми за мигновена комуникация ICQ прекратяват партньорството си.Най-голямата българска дигитална медийна група „Нетинфо“ и една от популярните програми за мигновена комуникация ICQ прекратяват партньорството си.

„След 5 години успешно сътрудничество беше време двете компании да поемат в различни посоки и да се развиват отделно една от друга“, каза изпълнителният директор на „Нетинфо“ Красимир Янев и изказа благодарност на ICQ за пълноценното партньорство с българския онлайн лидер.

„Нетинфо“ стана стратегически партньор на ICQ в средата на 2005 г. като това бе първото подобно сътрудничество в страната. Малко по-късно стартира и версия на български език, като от медийната компания разработиха емотикони, звуци и други екстри специално за българските потребители.

Версията на български се нарича АБВ*ICQ, защото обединява програмата за онлайн комуникации с услугите на най-голямата електронна поща в България АБВ, която има над 3.2 млн. активни пощенски кутии.

„Нетинфо“ предложи максимално усъвършенствани версии и множество възможности за персонализация на АБВ*ICQ, като по този начин предостави на потребителите си възможно най-доброто мигновено онлайн общуване.

“Благодарни сме, че работихме с „Нетинфо“ 5 години и сътрудничеството ни беше много плодотворно. Българските потребители на ICQ са част от нашата общност и ние ще продължим да развиваме услугите си“, каза Шрага Мор, вицепрезидент на ICQ.

The following two tabs change content below.
Ева е специалист по дигитален маркетинг. Брандмениджър е на едни от най-големите български сайтове АБВ Поща, DOX.bg, Vbox7, Vgames и Vmusic. Специализирала е Визуални комуникации в Милано, Италия и Международен маркетинг в Пфорцхайм, Германия. Автор е на блога за онлайн маркетинг websnacking.eu. Член е на The Purple List – Общност от специалисти в различни области на маркетинга, формирана от PSFK, базирана в Ню Йорк компания за trend research и иновации. Можете да следвате Ева на twitter.com/evunzel.

Коментари

коментара

1 Comment

  1. Utremer казва:

    Ха, твърде любопитна информация. Това има ли нещо общо с падането на популярността на ICQ през последните години?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php