Пакет „Преодоляване на мозъчни блокажи“ с вкл. практически уъркшоп

Не е тайна, че разпространението на COVID-19 рязко обърка плановете на много от нас. Не даде възможност на бизнесите да се адаптират постепенно. Нанесе и ще продължи да нанася щети. Както древната тибетска поговорка гласи: несъмнено е време "да променим това, което можем и да приемем това, което не можем“.

Ние от Newtrend Agency вярваме, че заедно можем да различим едното от другото. От една страна наложената карантина "затвори" всички в домовете им и намали стокооборота, от друга - увеличи ангажираното присъствие на потребителите в социалните мрежи и онлайн пространството.

Увеличеният трафик на медиите дава възможност за едно по-широко и ефективно рекламно позициониране, а като бизнес консултанти сме се научили, че за успешното овладяване на кризите е нужна повече креативност и адаптивност. Затова стартирахме инициатива в подкрепа на малкия и среден бизнес и създадохме три тематични пакета от нашите маркетинг услуги, които пуснахме специално за преодоляване на кризисната ситуация. Надяваме се да са ви от помощ:

  • Ако искате бързо да пренастроите продажбените си процеси и да промените приоритетите си, то базовия пакет "Спешна помощ" е за вас. 
  • Ако имате нужда да разберете промяната и да направите своето годишно кризисно маркетинг планиране – повече информация за пакет „Управление на промяната на мастър ниво“ може да намерите, като отворите линка. 

Пакет "Преодоляване на мозъчни атаки", вкл.уъркшоп

Подходящ за компании, които имат нужда да преодолеят "мозъчните блокажи" на екипите си и да повишат тяхната продуктивност.

Да, всички се интересуваме от мащаба на пандемията в света и следим Facebook публикациите, но как това да не бъде в ущърб на работата и задачите, които поставяте на екипите си. Именно сега е необходимо те да са мотивирани и изцяло в кондиция. Пакетът включва 5 часа работа с екип от експерти, от които 1 час за маркетинг одит и анализ + 2 часа за индивидуална консултация + 2 часа уъркшоп за повишаване ефективността на служителите по време на криза.

Маркетинг диагностика и план за действие, вкл.

  • Диагностика на дигиталното IQ на компанията и възможностите й за преодоляване на криза.
  • Диагностика на използвания инструментариум и предложение за оптимизация във време на криза.
  • Анализ на наличните ресурси и предложение за реорганизация на продуктовото портфолио и комуникационна стратегия във време на криза.
  • Одит и анализ на щетите – анализ на комуникационната стратегия, бранд мениджмънта, продуктовото портфолио и жизнения цикъл, продажбената стратегия и предложение за минимизиране.
  • Изграждане на топ приоритети и план за маркетинг действия за следващите три месеца.
  • Индивидуална консултация с предложения.

Уъркшоп по преодоляване на блокажи на Олга Минева, вкл.

  • Повишено познание за устройството на мозъка и поведението му при промяна.
  • Осъзнатост за неосъзнатото – подсъзнателни процеси и влиянието им.
  • Мозъкът като наш съюзник: откриване на ключови мозъчни вериги със „суперсили“ за справяне с промяната.
  • Практични съвети за активирането им.

или

  • Влияние на промяната на подсъзнателно ниво – осъзнаване и по-лесно улавяне на скритите в нас саботьори във времена на трансформация.
  • Разшифроване на стреса – възникване, фактори, индивидуални различия, последствия – ключ за успешното му управление.
  • Индивидуален анализ на всеки участник.
  • Практични и научно-базирани съвети за управление на нивата на стрес.

Какъв е нашия опит?

  • Newtrend Agency е бутикова маркетинг агенция с фокус върху стратегическите маркетинг комуникации и бизнес развитие на компаниите. На пазара от 15 години. Част от професионалното жури на конкурса за „Най-добър сайт на годината“. Активен член на Българо-Британската Бизнес Асоциация и партньор по маркетинг проекти на Европейската банка за реконструкция и развитие в програмата за насърчаване на малкия и среден бизнес.
  • Олга Минева е организационен психолог и консултант, с научни степени по Психология от университета в Хайделберг, Германия и Организационна Психология от University of London, Великобритания. Като консултант и треньор, Олга притежава над 10 години опит в развитието и провеждането на множество обучителни програми и стратегически проекти по теми като Емоционална интелигентност, екипна ефективност, управление на промяната, лидерски умения, мотивация и др. Като психолог и консултант се въвлича и в социални проекти, като е основател на Фондация EMPROVE и социалната и технологична иновация за жени преживели насилие чрез геймификационна онлайн платформа.

Условия за участие в програмата:

  • За да участват в програмата, компаниите трябва да кандидатстват като използват контактната форма долу.
  • В полето за съобщения очакваме да ни разкажете повече за компанията, за текущите предизвикателства и най-вече какво очаквате от нас като помощ, подкрепа и резултат от инвестираното време и усилия.
  • В рамките на инициативата "помощ за малкия и средния бизнес" очакваме бизнеса да самофинансира 30%, чиито еквивалент е 1500лв/ без ДДС.
  • Препоръчваме хората в екипа, които ще участват в уъркшопа да бъде ограничен до 20 души, за да бъде ефективен. 
  • Членове на Българо - Британската Бизнес Асоциация, имат възможността да кандидатстват за 30-минутни безплатни консултантски сесии в рамките на инициативата. За повече информация - сайта на организацията.
  • Инициативата продължава до края на м.април 2020г.

 

Следващите седмици и месеци ще са голямо предизвикателство, но със сигурност няма да ви посъветваме да спрете и да чакате - бурята няма да отмине просто така, овладейте я.

Изпрати запитване за пакета