Пакет „Спешна помощ“

Не е тайна, че разпространението на COVID-19 рязко обърка плановете на много от нас. Не даде възможност на бизнесите да се адаптират постепенно. Нанесе и ще продължи да нанася щети. Както древната тибетска поговорка гласи: несъмнено е време "да променим това, което можем и да приемем това, което не можем“.

Ние от Newtrend Agency вярваме, че заедно можем да различим едното от другото. От една страна наложената карантина "затвори" всички в домовете им и намали стокооборота, от друга - увеличи ангажираното присъствие на потребителите в социалните мрежи и онлайн пространството.

Увеличеният трафик на медиите дава възможност за едно по-широко и ефективно рекламно позициониране, а като бизнес консултанти сме се научили, че за успешното овладяване на кризите е нужна повече креативност и адаптивност. Затова стартирахме инициатива в подкрепа на малкия и среден бизнес и създадохме три тематични пакета от нашите маркетинг услуги, които пуснахме специално за преодоляване на кризисната ситуация. Надяваме се да са ви от помощ:

  • Ако искате бързо да пренастроите продажбените си процеси и да промените приоритетите си, то текущия пакет "Спешна помощ" е за вас. 
  • Ако имате нужда да разберете промяната и да направите своето годишно кризисно маркетинг планиране – повече информация за пакет „Управление на промяната на мастър ниво“ може да намерите, като отворите линка. 
  • А ако имате нужда да преодолеете мозъчните блокажи на екипите си и да повишите тяхната продуктивност, вижте как бихме могли да ви помогнем с пакет "Преодоляване на мозъчни блокажи".

Пакет "Спешна помощ"

Помага на бизнесите да пренастроят бързо своите продажбени процеси, да променят приоритетите и комуникационната си стратегия, да минимизират финансовите загуби.  

Пакетът включва 6 часа работа с екип от експерти, от които 2 часa за предварителна среща, маркетинг одит и анализ + 1 час за индивидуална консултация със стратегически препоръки и план за действие + 3 индивидуални консултантски сесии за ключови служители след освобождаване.

Маркетинг диагностика и план за действие, вкл.

  • Диагностика на дигиталното IQ на компанията и възможностите й за преодоляване на криза.
  • Диагностика на използвания инструментариум и предложение за оптимизация във време на криза.
  • Анализ на наличните ресурси и предложение за реорганизация на продуктовото портфолио и комуникационна стратегия във време на криза.
  • Одит и анализ на щетите – анализ на комуникационната стратегия, бранд мениджмънта, продуктовото портфолио и жизнения цикъл, продажбената стратегия и предложение за минимизиране.
  • Изграждане на топ приоритети и план за маркетинг действия за следващите три месеца.
  • Индивидуална консултация с предложения.

Outplacement вкл.

  • Консултиране за цялостната стратегия за освобождаване на служители.
  • Три индивидуални консултантски сесии за ключови служители след освобождаване  – изготвяне на лична стратегия за справяне със ситуацията.
  • Фокус върху повишаване на личната осъзнатост, самочувствие, увереност.
  • Грижа за дългосрочния имидж на работодателската марка.
  • Повишаване на шансовете за повторно назначаване на служители.

или

Стратегическа "Master-mind" сесия, която включва:

  • Превръщане на ключови служители в "Агенти на Промяната" и овластяване чрез въвличането им в решаване на стратегически за управленския екип казус.
  • Използване на световно доказана методология за групово решаване на проблеми чрез равнопоставеност, максимално въвличане и достигане до конкретни следващи стъпки.
  • 2 часа с добавена стойност равна на десетки часове индивидуални срещи.
  • Практическа добавена стойност за всеки въвлечен чрез достигане до общовалидни добри практики.

Какъв е нашия опит?

  • Newtrend Agency е бутикова маркетинг агенция с фокус върху стратегическите маркетинг комуникации и бизнес развитие на компаниите. На пазара от 15 години. Част от професионалното жури на конкурса за „Най-добър сайт на годината“. Активен член на Българо-Британската Бизнес Асоциация и партньор по маркетинг проекти на Европейската банка за реконструкция и развитие в програмата за насърчаване на малкия и среден бизнес.
  • Олга Минева е организационен психолог и консултант, с научни степени по Психология от университета в Хайделберг, Германия и Организационна Психология от University of London, Великобритания. Като консултант и треньор, Олга притежава над 10 години опит в развитието и провеждането на множество обучителни програми и стратегически проекти по теми като Емоционална интелигентност, екипна ефективност, управление на промяната, лидерски умения, мотивация и др. Като психолог и консултант се въвлича и в социални проекти, като е основател на Фондация EMPROVE и социалната и технологична иновация за жени преживели насилие чрез геймификационна онлайн платформа.

Условия за участие в програмата:

  • За да участват в програмата, компаниите трябва да кандидатстват като използват контактната форма долу.
  • В полето за съобщения очакваме да ни разкажете повече за компанията, за текущите предизвикателства и най-вече какво очаквате от нас като помощ, подкрепа и резултат от инвестираното време и усилия.
  • В рамките на инициативата "помощ за малкия и средния бизнес" очакваме бизнеса да самофинансира 30% от себестойността на пакета, чиито еквивалент е 1000лв/ без ДДС
  • Членове на Българо - Британската Бизнес Асоциация, имат възможността да кандидатстват за 30-минутни безплатни консултантски сесии в рамките на инициативата. За повече информация - сайта на организацията.
  • Инициативата продължава до края на м.април 2020г.

Следващите седмици и месеци ще са голямо предизвикателство, но със сигурност няма да ви посъветваме да спрете и да чакате - бурята няма да отмине просто така, овладейте я.

Изпрати запитване за пакета