Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
995d4f7be8e245e315cbc290c200f56f
Изгради имейл списък, който ще изгради бизнеса ти.
04.04.2014
Santa-Claus
6 идеи за Коледни имейл кампании, вдъхновени от Дядо Коледа
23.12.2014

Имейл маркетингът – най-добрия онлайн канал за ROI за 2014 (проучване)

Onlajn-zapoznanstva

Най-голямата маркетинг агенция за Великобритания Econsultancy публикува резултатите от своето проучване за имейл маркетинг за 2014. Един от интересните резултати е, че приходите от електронна поща са се увеличили с 28% за една година.

Onlajn-zapoznanstva

68% от анкетираните фирми оценяват имейл маркетинга като „добър“ или „отличен“, което го прави най-добре класирания маркетинг канал в сравнение с SEO, съдържание, платено търсене, директен онлайн маркетинг, социални медии, афилейт маркетинг, мобилен маркетинг и дисплейна реклама.  

Важно е в случая да се отбележи, че за постигане на по-добри резултати той трябва да се използва като част от общия маркетингов микс на компанията.

Ето и резултатите от проучването:

Имейл маркетинга, като най-добър онлайн канал за възвръщаемост на инвестицията

Имейл маркетинга, като най-добър онлайн канал за възвръщаемост на инвестицията

„Това бележи увеличение с 3% спрямо миналата година, а най-високо класирания преди това дигитален маркетингов канал – оптимизация за търсещи машини, спадна с 8%, което вероятно се дължи на ефекта на“ не са предвидени „данни за ключовите думи“, казва Греъм Чарлтън, представител на Econsultancy.

А вие измервате ли възръщаемостта на вашата инвестиция, когато използвате имейл маркетинг

Терминът ROI означава коефициент на възвръщаемост на инвестицията. Колко ви струва подготовката и изпращането на една имейл кампания, до колко читатели достига, колко от тях действително я отварят, колко от тях кликват и колко наистина купуват, каква е стойността на покупките от една кампания – това са нещата които трябва да знаете, за да изчислите ROI на една имейл кампания.

Ето един безплатен ROI калкулатор за имейл маркетинг.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php