Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
3417462b-9103-4fe3-ae25-6f8da654e529
Защо имейлите ви пристигат в спам папките?
22.03.2013
Колко често е твърде често за имейл маркетинг
Колко често е твърде често ?
17.07.2013

Как да изградите 5-цифрен имейл списък с потенциални клиенти?

Mailbox Monday

Имейл маркетингът е доказан метод за постигане на ефективна комуникация с потенциални и настоящи клиенти и изграждане на по-дълготрайни отношения с тях.

Mailbox Monday

Един от въпросите, които най-често се задава е: Как да използваме по-ефективно възможностите му, за да увеличим кръга от читатели и да превърнем потенциалните клиенти в реални? Ако сте малко по-добре запознати ще се убедите, че имейл маркетингът не е само изпращане на имейли.

За да сте успешни в днешния забързан ден е добре да се уверите, че във вашата маркетинг стратегия са заложени механизми за непрекъснато увеличаване на имейл списъка ви.  Представете си, че сега имате списък с около 500 контакта. А какво би било – ако бяха  50 000? Обаче не кои да е 50 000, а вашите таргетирани 50 000, тези които наистина се интересуват от вашия продукт или услуга. Това е разликата. А къде са тези ваши 50 000? Никой не може да ви ги даде наготово. За да ги имате в списъка си е необходимо да отделите време и ресурс. Но колкото по-скоро започнете – толкова по-добре за вашия бизнес.

Гледайте на това, като на създаването на приятели. Ако не са вашите приятели, няма значение, че някой друг имал много приятели. А няма как да имате приятели, ако не излезете навън и не инвестирате време и средства в създаването на приятелства. И не забравяйте, че хората отсреща сами вземат решение дали искат да ви станат приятели.

Ето няколко идеи какво може да направите, за да сте сигурни че имейл списъка ви ще се увеличава:

Направете формата си за записване максимално видима

Уверете се, че на началната и на всички страници в сайта ви тя е на видимо място.

Как да сте сигурни,кое е най-доброто място ? – Няма как. Тествайте.

Измерете колко нови записвания имате за последния месец. Отбележете си ги.

Променете мястото на формата и след още един месец – вижте какви са резултатите.

Променяйте местоположението поне няколко пъти докато се уверите, че сте избрали най-доброто.

Като общо правило е, че зоната горе и вляво е най-видима и привличаща внимание.

Използване на popup прозорец за формата за записване

Това може и да е добра идея за вашия сайт. Не бива да подценявате и тази възможност, но следва да отчетете следните особености.

Някои потребители са забранили показването на popup прозорците от браузера си.

Понякога е доста досадно още в самото начало да се покаже този прозорец и да ви иска данните, за да се запишете. По-уместно би било, да изчакате известно време (2-3 минути) и ако посетителя все още е на сайта ви, може би наистина се интересува от това, което чете. Покажете му формата след това време, така той ще е придобил първи впечатления и ще знае  дали иска да бъде информиран и в бъдеще.

Отчетете факта, че вече записаните посетители, не трябва да виждат формата – това би било досадно за тях.

Направете посланието  „Какво има за мен ?“  – кристално ясно

Избягвайте скучни надписи като „Абонирайте се за нашия бюлетин“.

Тествайте резултатите, когато променяте и текста в надписа, който подканя към записване.

Ето един пример:

free_marketing_advice

Създайте други безплатни подаръци

Дайте основателна причина на посетителя на сайта ви, да иска да получи нещо от вас. Създайте безплатни ресурси, достъпът до които да бъде само за регистрирани потребители. Добре е  представянето на безплатния подарък и формата за записване да са на отделна страница, за да може да я промотирате навсякъде – Facebook, месечният ви бюлетин, офлайн чрез QR кодове, чрез платена реклама. Всичко зависи от това колко сте готови да инвестирате.

Игри, томболи с награди

Тук може да привлечете хиляди последователи за няколко седмици. Нужна ви е само една гениална идея и агенция, която да я осъществи. Добре е периодично да стартирате такива игри, за да добавите свежи попълнения в имейл списъка си. Промотирайте Facebook игрите си по всички канали и се уверете, че събирате добре структурирана база данни.

Бюлетин, който се очаква

Ако ще изпращате бюлетин – уверете се, че може да предлагате наистина полезна информация. Вашите читатели да очакват с нетърпение това, което може да им кажете. Това да е полезна информация, а не само оферти с призив КУПИ. Освен това се постарайте те да се почувстват обгрижени по специален начин, дори и ако това изисква само те да получават тази секретна информация. Създайте чувството на тайнственост, недостъпност. Дайте наистина основателна причина някой да си даде имейл адреса и след това да прекара известно време четейки вашите съобщения.

И накрая – не забравяйте да измервате всичко което правите и да повтаряте само най-доброто!

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php