Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Getty_Images
Getty Images с иновативна функция за легална употреба на изображения
07.03.2014
prezi
Потребителите на Prezi са нараснали до 40 милиона
11.04.2014

#Hashtags или как да използваме Хаштагове в бизнеса си

hashtag

Хаштаговете /#/ бързо се разпространяват в социалните мрежи. Всъщност те дебютират преди 7 години в Twitter и вече се използват от почти всички потребители на почти всички социални мрежи. От Facebook до Instagram и Pinterest, те могат да се видят в печатни издания, телевизионни реклами и кампании, както и навсякъде в мрежата. Но докато потребителите на социалните медии използват хаштаговете за откриване на ново съдържание и свързване с различни хора,  за много компании те вече са се превърнали в успешна функция за добавяне на стойност към фирмения имидж. 

hashtag

Хаштаговете могат да бъдат използвани с цел по-ангажиращо социално съдържание и добавяне на бизнес стойност към него. Те имат редица приложения, но като цяло оптимизират възможностите за търсене и филтриране на съдържанието.

Хаштагът позволява публикации да бъдат включени към „потока“ с дискусии по дадена тема, която засяга бранда, например. Генерираното чрез коментари съдържание, дава възможност корпоративното послание да бъде забелязано и е популярен начин за категоризация на теми, засягащи бизнеса.

Социалните мрежи са в прогрес, когато потребителите коментират, споделят снимки и видео, а техните публикации се превръщат в маркетинговите послания на онлайн средата. Да се създаде разговор, на избрана от бизнеса тема, е най-логичното действие за всеки, който присъства в социалните мрежи, които освен всичко останало са прекрасни маркетингови инструменти – удобни, бързи и безплатни.

Как да ги използвате най-ефективно?

 

Създайте свой хаштаг, който да се асоциира с вашата кампания, продукт, събитие, промоция и дайте шанс на потребителите да започнат и да поддържат разговора. Разбира се, не забравяйте и да обявите и че ще има благодарствен жест от ваша страна, за активността на феновете.

Внимавайте с количеството

Твърде много хаштагове може да повлияят зле на имиджа на вашия бранд, ако са използвани във фирмения профил. Злоупотребата с тях се смята за червен флаг вече и при персоналните профили, а отнасяйки се за вашата компания, количеството трябва да бъде премерено няколко пъти.

Според проучване на socialbakers.com, изследванията показват, че 1-2 хаштага, използвани в един пост, водят до 3 пъти по-голямата му интеграция, в сравнение с пост, в който са включени около 10 броя.

hashtags-graph

Съдържанието ви няма да бъде прието добре от аудиторията, ако съдържа прекалено много от популярните маркирани #думички, независимо от качеството му. Затова най добре за социалния профил на компанията ви е да комбинирате качествено съдържание, умна и креативна „заигравка” с потребителите на мрежата и  умерено количество хаштагове.

*по материал на Socialbakers
The following two tabs change content below.

Тони Щерионова

Стажант at NewTrend.bg
Тони Щерионова е студентка по Маркетинг с интереси в областта на дигиталния маркетинг, съвременните средства за реклама и връзки с обществеността. Според нея най- добрите качества, за успеха на всеки млад специалист, са позитивизъм и ангажираност, именно затова се придържа към тях.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php