„Новият“ Springpad – личният асистент се превръща в социална мрежа по интереси

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
floost
Floost – насърчете съдържанието на вашият блог и увеличете последователите си
03.04.2012
pinterest-tools
6 страхотни Pinterest инструмента, за които трябва да знаете!
29.04.2012

„Новият“ Springpad – личният асистент се превръща в социална мрежа по интереси

springpad

Ако все още не сте тествали Springpad пропуснали сте и то много. Springpad e безплатно онлайн приложение, което помага на потребителите си да събират и организират идеите си, различни бележки, проекти и информация, а би могло и да се използва като базово приложение за управление на проекти, тъй като мобилнoто приложение и плъгините за Chrome и Mozilla се синхронизрат автоматично помежду си, а качената информация може да бъде споделяна с други потребители, поддържа и аларма.

До скоро Springpad беше оприличавано на Evernotе – универсалният личен асистент (и мое най-любимо мобилно приложение), но след промените през последните,  Springpad тепърва ще бъде все по-често оприличаван на Pinterest и ще се превърне социална мрежа, обединена не около комуникацията с приятели, както са повечето известни ни до момента, а около общи интереси, списъци и задължения.

Подобно на други приложения и Springpad разполага с отметки, разширения за браузър и мобилни приложения, за да  могат потребителите да управляват и структурират своята информация, това което прави Springpad различен е контекстуалната връзка, която приложението изгражда между всички записи и възможността те да бъдат съхранявани като лични бележки или споделяни в мрежата – между двама потребители или като публично достъпен запис за всички. Представете си читателските клубове да поддържат публичен заемния лист на книгите и потребителите, които ги ползват или да разменяте рецепти с приятелка през Springpad – бързо, лесно и приятно.

Подобно на Pinterest, обмяната на идеи в Springpad също ще става с помощта на снимки и висококачествени изображения с тази разлика, че те ще бъдат обединени в папки категории според контекста и темата, която вълнува потребителите.

“Искаме да създадем микрообщности от потребители, които са обединени от общите си интереси,“  коментира Джеф Джанер – съосновател и вицепрезидент бизнес развитие на Springpad. “Pinterest вдъхновява, а понякога вдъхновението води до покупка, за съжаление зависимостта между двете не е гарантирана.“

Именно тази зависимост ще се опита да създаде Springpad – зависимостта между интереса на потребителите и продуктите, които го провокират.  Бизнес модел ще бъде фокусиран върху рекламите и търговските предложения – търговците ще имат възможността да предлагат купони за намаления, които да бъдат съхранявани в техните папки, например.

Сред любимите ми функции на Springpad, затова по-горе и споменах, че би могъл да се ползва като базисен софтуер за управление на проекти е алармата, която е синхронизирана с Google календара и напомня, когато някоя от задачите в списъците е просрочена или изпълнена – например ако сте запазили трейлър на филм, който очаквате да излезе по екраните, продуцентът има възможността да ви изпрати аларма, когато филмът излезе по кината или дискът може да бъде закупен на пазара.

Вижте сега защо го харесвам толкова много този Springpad от първия ден, в който го тествах … тоест от около 3-4 месеца.

Springpad е пуснат на пазара през 2008г. с инвестиция от 7 млн. долара, а до днешна дата регистрираните потребители са 3 млн.Персоналът му наброява 17 души. По-голяма част от регистрираните потребители използват мобилното приложение, включително и аз.

Ето линк да си го свалите: http://springpadit.com/get_springpad

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php