Маркетинг идеи за стартъпи с нисък бюджет

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
emerge-tc-iliya-mladen-press_720
Успех за българския стартъп Traincamp.me
юли 23, 2015
childhood_dreams_-wallpaper-1680x1050
7 важни правила при стартирането на стартъп
август 17, 2015

Маркетинг идеи за стартъпи с нисък бюджет

МАРКЕТИНГ ИДЕИЗА СТАРТЪПИ СНИСЪК БЮДЖЕТ

Ако нямате много средства, които можете да отделите за маркетинг и реклама- не се притеснявайте. Можете да се справите достатъчно добре и с нулев бюджет. Ето как:

МАРКЕТИНГ ИДЕИЗА СТАРТЪПИ СНИСЪК БЮДЖЕТ

Публикувайте страхотно съдържание

Пишете интересни статии, публикувайте страхотни снимки, направете си електронна книга или снимайте образователни или забавни видеа. Доброто съдържание винаги генерира аудитория.

Използвайте социалните мрежи мъдро

По- добре е да имате по- малък брой профили в социалните мрежи, но да ги поддържате добре, отколкото повече профили, но без никаква активност.

Визуализирайте

Използвайте инфографики, снимки, графики, картинки, стрелки, цветове. Направете съдържанието си четимо и запомнящо се.

flyvar_02

Правете игри с награди

Тук дори няма какво да кажем- всички знаем за игрите тип „Сподели и спечели“ и колко трафик генерират те.

Уебинари

Уебинарите са много добър инструмент за безплатна онлайн реклама. Обявете уебинар на искана тема от вашите фенове, направете го страхотен и след това се наслаждавайте на резултатие. Следващия път можете дори да го направите и платен.

Имейл маркетинг

Изключително успешна стратегия е да каните вашите фенове да се регистрират за новини по имейл, като им давате добавена стойност за всяка регистрация. Това може да бъде отстъпка от цената за следващия уебинар, безплатна електронна книга, безплатен и готин темплейт за CV и каквото още ви хрумне.

Преса

Пишете добри прессъобщения за всяка новост около вашия стартъп и ги изпращайте до всички местни медии. Със сигурност поне 1 от тях ще публикува новината и ще стигнете до повече хора, благодарение на това.

Комуникирайте с вашите фенове

Покажете им, че сте хора- отговаряйте (мило) на коментари, пишете им лични съобщения с благодарности, че са харесали вашия продукт/страница/ услуга. Изпращайте им мейли с картички за празници, обръщайте с тях по имена. Бъдете интересни и най- вече истински.

flyvar_022

The following two tabs change content below.

Венцислава Николова

Главен редактор на Newtrend Media и Основател на JUMP Project at JUMP Project
Венцислава Николова е основател на JUMP Project. Занимава се със социално предприемачество, организиране на културни мероприятия, активен доброволец в различни неправителствени организации, а по професия е специалист по човешки ресурси. Обича да работи с и за хората и вярва в теорията на "libre knowledge"- знанието трябва да е безплатно и споделено.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php