Новата рекламна кампания на iPhone- разум вместо сърце

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
ipodtouch_teaser-rcm983x552
iPod Touch се завръща
16.07.2015
МАРКЕТИНГ ИДЕИЗА СТАРТЪПИ СНИСЪК БЮДЖЕТ
Маркетинг идеи за стартъпи с нисък бюджет
24.07.2015

Новата рекламна кампания на iPhone- разум вместо сърце

13620-8575-150719-iPhone-Ad-l

През изминалата седмица Apple стартира нова рекламна кампания за iPhone, в която вместо типичните за марката чувствени видеа, които могат да разплачат човек, сега залага на блиц клипове, пълни с факти и технологични характеристики. Рекламната кампания върви под надслов „ If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone.”

13620-8575-150719-iPhone-Ad-l

Apple са известни с вдъхновяващите реклами, които правят. При тях винаги се рекламира не самото устрйство, а емоцията, която то предлага- по- близка връзка със семейство и приятели, забавление, любов, здраве. Най- пресният пример е новата реклама на Apple Watch.

https://www.youtube.com/watch?v=1qYMJjTxJnM

Тук отново виждме подчерка на Apple- нов живот, деца, майки, съпрузи- всичко най- важно в живота ни се върти около един часовник. Въпреки че рекламната кампания на iPhone 6 и iPhone 6+ загатна лека промяна в рекламната стратегия, бяхме изненадани, когато видяхме последния клип от кампанията „ If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone.”.  Тя стартира с клипа за приложенията за Apple “Amazing apps”. Гласът зад рекламата казва:

„ И той (бел. Авт. Смартфонът) идва с нещо невероятно- Магазин за приложения с над 1 и половина милиона от най- добрите приложения. Това са повече от 1 и половина милиона ръчно избрани, вдъхновяващи, изненадващи и кой-да-знае-че-телефон-може-да-прави-това приложения.“

В нея фокусът не е какво ни чувство ни доставя новия iPhone и неговите приложения, нито как ни сближава с останалите хора. Фокусът е върху 1, 5 млн приложения, които iPhone предлага. Количество, вместо качество.

https://www.youtube.com/watch?v=E3AIeOBTN0g

The following two tabs change content below.

Венцислава Николова

Главен редактор на Newtrend Media и Основател на JUMP Project at JUMP Project
Венцислава Николова е основател на JUMP Project. Занимава се със социално предприемачество, организиране на културни мероприятия, активен доброволец в различни неправителствени организации, а по професия е специалист по човешки ресурси. Обича да работи с и за хората и вярва в теорията на "libre knowledge"- знанието трябва да е безплатно и споделено.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php