Бизнесът и социалните платформи

Преди 15 години за бизнеса бе немислимо трудно да достигне до потенциалните си потребители и да взаимодейства с тях. Появата на социалните мрежи промени всичко и днес нещата стоят по противополжен начин. Преди 15 години бизнесът се чудеше как да достигне до потребителите, сега възможностите са прекалено много и компаниите са изправени пред огромен избор къде да се позиционират.

digital-marketing-company

Към момента, пазарът изобилства от социални мрежи. Има компании като Adidas, които опитват да са на възможно най-много места. Adidas разполага с профили в 13 платформи. Все пак, голяма част от компаниите се ограничават с две онлайн платформи, едната от които задължително е Facebook. Плътно след най-голямата социална мрежа се нареждат Twitter, YouTube и Instagram. Google+ остава на пето място със значителна разлика, но и с тенденция за по-широка употреба.

Важно е да бъдете достъпни за вашите потребители. Да можете да бъдете открити във всеки един момент, защото ако вие не сте онлайн, конкурентите със сигурност са.

В инфографиката от Statista по-долу, имате възможност да се запознаете с текущата ситуация и да помислите стратегически за вашата компания. Къде в онлайн реалността се намирате сега?

Infographic: Facebook Is a Must for Brands Around the World | Statista

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Реклама

  • Промо код: NEWTREND - 10% отстъпка за всички услуги на SuperHosting.BG - хостинг планове и домейни, нови услуги.

Фейсбуки:

Коментирай

© 2014 Newtrend Media Marketing Events Ltd. | Използването на съдържанието или част от съдържанието на NewTrend, на лого или символи, които се асоциират с марката, без изрично разрешение, подлежи на законови и финансови санкции. Всички права запазени.

css.php