Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
mobile-travel-trends-profile
Тенденции при мобилните устройства – резервации, ползваемост и бариери
27.05.2014
e-commerce2
ПРОУЧВАНЕ: Българите купуват техника и компютри все по-често онлайн
09.07.2014

Потребителите очакват “Интернет на нещата”

internet_user

При все по-честата употреба на мобилни устройства и сваляне на нови приложения променя навиците на интернет потребителите. Според доклад на Ericsson ConsumerLab, прекарвайки повече време пред екрана, потребителите очакват и другите физически предмети да бъдат интерактивни и „свързани“ с мрежата.

internet_user

 „Анализирайки разширената употреба на мобилни устройства и услуги и наблюдавайки как младите поколения преминават от пасивни към интерактивни екрани, ние отворихме очите си“, каза Михаел Бьорн, Ръководител на проучването в Ericsson ConsumerLab. „Когато времето, прекарвано пред екрана, превишава времето, отделено за другите активности през деня, включително за работа, потребителите като че ли очакват светът да реагира по същия начин, като техните мобилни устройства.“

Компютрите и интернет първоначално подражавали на физическия свят

Досега дигиталната среда бе проектирана така, че да отразява реалния свят, за да е по-лесно да я разберем. Но потребителите стават все по-малко зависими към неща от физическия свят, като настолни компютри, файлове, папки, кошчета и телефонни линии.

Седмичен брой на часовете, прекарани в активности пред екрана; младите поколения преминават от пасивни към интерактивни екрани

Седмичен брой на часовете, прекарани в активности пред екрана – младите поколения преминават от пасивни към интерактивни екрани

Изживяванията са по-истински на екрана

Днес хората застават пред екраните от най-ранна възраст, така че връзката между екрана и реалните преживявания е преобърната.

Вече искаме физическият свят да прилича на интернет.

Докладът прогнозира растящи очаквания към физическия свят – да бъде толкова интерактивен, колкото са екраните. Предметите трябва да могат да реагират на докосване и да работят с информация.

Ясно е, че потребителските очаквания към местата и предметите в ежедневието да бъдат свързани и интерактивни, също като устройствата, които имаме, ще увеличи очакванията им за бързо разрастване на „Интернет на нещата“.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php