Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Safari-iPad-profile
5-те най-полезни функции на Safari за iPad
януари 27, 2015
facebook-mobile
Мобилните потребители на Facebook надхвърлят половин млрд.
януари 29, 2015

Apple с рекордно тримесечие, надмина Gazprom

iphonesales-4

Apple представи резултатите от последното тримесечие (Q4) на 2014 година и за пореден път постави рекорди. Компанията е продала 74,5 млн. iPhone устройства, като най-смелите очаквания от медии и анализатори стигаха малко над 70 млн. Средната продажна цена на устройство е 687 долара и също превиши очакваната от специалистите – 668 долара. Резултатът от всичко това са приходи на стойност 51,2 млрд. долара, от които чистата печалба е 18,04 млрд. долара. Q4 на 2014 година е рекордно за Apple и освен това рекордно за компаниите в световен мащаб.

iphonesales-4

Никоя компания никъде по света не е имала чиста печалба от 18,04 млрд. долара. Предишният рекорд беше поставен от руския гигант Gazprom, основен износител на газ в световен мащаб и бе на стойност от 16,2 млрд. долара. Да, звучи налудничаво да сравняваме две компании, нямащи нищо общо помежду си, като Apple и Gazprom, но цифрите говорят сами за себе си. 15 от 20-те компании с най-високи печалби са от индустрията на горивата, която е сред най-най-печелившите, но Apple и iPhone успяха да надминат дори и това.

За същото тримесечие на 2013 година, Apple продаде 51 млн. iPhone устройства, което бе рекорд за времето си. 8,3 млн. долара са средните приходи на час за Q4 на 2014 година, а голяма част от успеха на Apple се дължи на навлизането на китайския пазар. Напук на всички твърдения, че продуктите на компанията са с прекалено високи цени, резултатите в края на всяко тримесечие говорят по съвсем различен начин. Връзката между потребителите и Apple е на доста по-високо ниво, от която и да е цена. Иначе каква би била логиката паралелно да растат продадените бройки iPhone и средната продажна цена?   

apple-watch

В рамките на събитието Тим Кук, CEO, обяви, че доставките на Apple Watch започват през април.

„Използвам го всеки ден и го обичам, и не мога да живея без него,“ не скри вълнението си той.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php