Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
snapchat
Приложението Snapchat с платена функция за повторения
21.09.2015
wikipedia-redesign1-840x482
Иновативният дизайн на приложението на Wikipedia
29.07.2016

Азиатско приложение е на път да завладее световния пазар

line

Японското приложение Line, превзело азиатския пазар, е на път да заеме висока позиция в класациите за най-използвани чат платформи.

Line е ново приложение за комуникация, достъпно за всички мобилни софтуери, както и за компютри, коeто ви позволява да прoвеждате безплатни  разговори и да изпращате съобщения, където и когато поискате. Освен споделянето на снимки, видео и гласови съобщения, платформата предлага ваш личен профил, който изключително много наподобава стената ви във Facebook и ви позволява да публикувате снимково и видео съдържание, на което да се радвате вие и вашите приятели.

line

Приложението е на първо място на японския пазар (68 милиона потребители), както и в Тайланд (33 милиона) и бързо се разраства в САЩ (25 милиона) и Испания (18 милиона). Около 250 фирми в Тайланд използват Line, за да промотират своите продукти, и около 100,000 тайландски предприемачи продават своите символи и емотикони за приложението. В същата страна повече от 80 на сто от около 40 милиона потребители на смартфони използват Line, който от известно време започна разширяването си и на други чужди пазари.

Следващият ход на японската компания е популяризирането на най-новото им приложение за селфита Egg, което дава възможност на потребителите си да слагат оригинални 3D маски и филтри на вече, заснетите от тях селфита. Платформата много напомня на визуалните ефекти на Snapchat и тези на, придобитата от Facebook, MSQR. Разликата при Egg е, че приложението разпознава лицето на човек и движенията му, което позволява на филтрите  да се променят на базата на движение. За разлика от западните си конкуренти, стратегията на Line е да изгради свои собствени версии на приложения, а не да купува вече развити и популярни такива.

screen322x572

Дали японската компания ще успее да се наложи на световния пазар, предстои да разберем. До тогава имаме достатъчно време, за да дадем шанс на Line и Egg и да преценим дали бихме рискували и заменили, добре познатите ни приложения.

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php