Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
facebook-messenger-payments
Messenger работи върху услуга за бърз превод на пари
06.10.2014
gmail-material-design
Gmail 5.0 за Android ще поддържа Yahoo и Outlook акаунти
20.10.2014

Snapchat пуска реклами

snapchat-money-hed-2014_0

От публикация в блога на Snapchat става ясно, че през уикенда приложението стартира с рекламите. Те ще се показват в категорията „Последни ъпдейти“.

snapchat-money-hed-2014_0

„За първи път правим нещо подобно, тъй като за първи път слагаме платено съдържание на това място. В началото ще бъде странно, но приемаме предизвикателството.“

Рекламите ще се показват само за 24 часа, като потребителите преценяват дали да ги гледат или не. Процесът е максимално опростен и „ненатрапващ се“, 24 часа по-късно рекламата я няма.

Екипът на Snapchat не желае да нарушава личното пространство на потребителите, затова реклами при личната комуникация няма да има. Snapchat иска да върне идеята за креативното в рекламите – без натрапване, таргетиране и спам.

„Няма да слагаме реклами във вашата лична комуникация – Snaps или чат. Това би било много грубо.“

Откровенията от Snapchat завършват с причината за въвеждането на рекламите, която едва ли ще изненада някого.

„… имаме нужда от пари. Рекламирането ни позволява да поддържаме нашата услуга, докато представяме приятно съдържание на Snapchat-ърите. Обещаваме да използваме тези пари, за да продължим да изненадваме Snapchat обществото с още по-страхотни продукти – това е, което обичаме да правим.“

Дали ще „изживеем“ ново рекламно преживяване, времето ще покаже.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php