Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
google-voice-2
Гласови MMS-и от Google
08.10.2014
android_lollipop_generic
Android 5.0 Lollipop е тук
05.11.2014

Официално: Nokia става Microsoft Lumia

nokia-lumia-930-6756-013

Повече от година мина от момента, в който Microsoft обяви намерението си да придобие бизнеса с мобилни устройства на Nokia за цена от 7,2 млрд.долара. След което последваха слухове за смяна на името Nokia с Microsoft Mobile, само в документацията. Днес, обаче, информацията е официална и ще се наложи да се сбогуваме с името Nokia.

nokia-lumia-930-6756-013

Официалната Facebook страница на Nokia във Франция публикува следното съобщение:

„В близките дни ще получите съобщение от Facebook за преименуването на страницата. Ставаме Microsoft Lumia!“

Пред The Verge, от Microsoft потвърждават, че и други държави ще последват „примера“ на Франция с преименуването на всички акаунти в социалните мрежи.

Решението на Microsoft няма да „изтрие“ напълно името Nokia, тъй като финландската компания продължава да съществува, но извън мобилния бизнес. Преименуването от страна на Microsoft бе въпрос на време, дори наскоро всички приложения за Windows Phone бяха брандирани за Lumia.

Едно нещо все още не е ясно и това е какво ще пише на новите телефони. Досега брандът Lumia имаше логото Nokia както отпред, така и отзад на всички смартфони. Дали ще бъде така и с Microsoft Lumia, ще разберем при представянето на първия нов модел.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php