Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
google-voice-2
Гласови MMS-и от Google
октомври 8, 2014
android_lollipop_generic
Android 5.0 Lollipop е тук
ноември 5, 2014

Третият най-голям производител на смартфони е … Xiaomi

Xiaomi-Mi3-lauch-India

Samsung и Apple „са ясни“ и едва ли някой ще се изненада от факта, че те заемат първите две места що се отнася до производството на смартфони в световен мащаб. Изненадата идва от третото място, което се заема от китайския производител Xiaomi. Резултатите са от изследване на IDC.

Xiaomi-Mi3-lauch-India

За периода юли-септември (Q3, трето тримесечие на 2014 г.) общо са направени доставки на 327,6 млн. единици смартфони, ръст с 25.2%, спрямо същия период през 2013 г. Xiaomi е „отговорен“ за 6% от въпросните 327,6 млн. единици, което го поставя на 3-то място при производителите. Първото място е за Samsung с 25% от доставките, като по-рано през годината цифрата е била 35%. Спад се наблюдава и при Apple – 12,9% в началото на годината, 12% за периода юли-септември.

„Samsung продължава да вижда тежка конкуренция в лицето на Apple на по-платежоспособните пазари, Xiaomi и Huawei при средната класа и Lenovo и останалите на ниво навлизане на нов пазар“, сочи изследването.

Xiaomi е лидер на пазара в Китай и наскоро навлезе в Индия, където продава през Flipkart. За октомври, само в Индия Xiaomi има планирани 100 000 единици смартфони на седмица, заради индийският празник Диуали.

„Въпреки слуховете за забавящ се пазар, доставките на смартфоони продължава да поставят рекорди по обем,“ казва Раян Рейт, програмен директор в IDC.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

1 Comment

  1. Frontend казва:

    Това ме изненада. Моето предположение за трето място примерно би било Sony, но явно китайците са силни.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php