Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
BN-GH568_whatsa_G_20150106191611
Активните потребители на WhatsApp достигнаха 700 млн.
януари 7, 2015
Spotify-Image
Spotify измества фокуса си върху мобайл
януари 12, 2015

Samsung с най-ниска печалба от три години насам

t-mobile-samsung-4g-sale

Спад с 37,4% на чистата печалба за четвъртото тримесечие на 2014 г., спрямо същия период през 2013 г. – такива са очакванията на Samsung Electronics. Това ще бъде петото поредно тримесечие за най-големия производител на смартфони в света, в което печалбата пада.

t-mobile-samsung-4g-sale

Оперативната печалба за последното тримесечие на 2014 година се очаква да бъде 4,7 млрд долара (5,2 трилиона корейски вони) или това е спад с малко над 37% спрямо последното тримесечие на 2013 година. Забелязва се тенденция продажбите за последното тримесечие на годината да спадат от 12 години насам.

Все още не е излязло официалното разпределение на пазарния дял за последното тримесечие, но, ако вземем предвид резултатите за третото тримесечие, пазарният дял на Samsung пада от 32,1% на 24,4%. Напълно логично този спад се отразява и на чистата печалба. През ноември, 2014г., Роберт Уи от Samsung заяви пред инвеститори, че компанията планира да намали количеството произведени смартфони и да редуцира новите модели с до 25-30%.

За спада на печалбата несъмнено допринасят двата нови модела iPhone от Apple – 6 и 6 Plus, които бяха представени през септември, както и силната конкуренция в лицето на китайския производител Xiaomi. Още един конкурент при нискобюджетните смартфони е и Huawei. Интересна ще бъде съдбата на Samsung през 2015 година.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php