Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
video-0084_business_mobile-apps_640x360
iOS изпреварва Android при употребата на приложения
19.11.2014
Microsoft-Docs-in-Dropbox-Thumb
Мобилната версия на Dropbox с интеграция на Microsoft Office
26.11.2014

Snapchat и Samsung с дебют на нов формат реклами

ama-our-story

Преди месец Snapchat официално обяви, че пуска реклами. След това представи Snapcash. Приложението търси начини за монетизация и по време на American Music Awards (AMA) обяви нов формат реклами, които ще видим в Our Stories.

ama-our-story

Our Stories в Snapchat е livestream секция, където потребителите отразяват със снимки случващи се в момента събития. Съдържанието там е изцяло генерирано от потребителите. Секцията бе представена през юни, за да събере на едно място публикации относно световното по футбол, например.

След като забелязаха успеха на Our Stories, от Samsung се намесиха и „купиха“ функцията в рамките на AMA. Всяко изображение бе брандирано като Sponsored и марката непрекъснато се позиционираше. Snapchat, с помощта на Samsung, успя в рамките само на едно събитие да направи реиновация при брандинга и позиционирането.

snapchat-our-story-ad

Ако Our Stories ви изглежда познато – да, нещо като Twitter е. Но без излишен текст, само изображения. За пръв път Snapchat прави нещо подобно и се монетизира по този начин, но едва ли ще бъде за последен. Всички действия на приложението показват, че активно търси начини за намиране на приходи. Какъв ли ще бъде следващият?

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php