Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
iMessage-logo
Apple с опция за отписване от iMessage
10.11.2014
gsmarena_001
Microsoft представи първия смартфон Microsoft Lumia
11.11.2014

Xiaomi търси 1,5 млрд. долара финансиране

ion8FrfUSEHM

Китайският производител на смартфони Xiaomi, за който наскоро стана ясно, че се нарежда на трето място след Samsung и Apple по брой доставки в световен мащаб, търси финансиране на стойност 1,5 млрд.долара. Ако успее да „намери“ тези пари, Xiaomi ще получи най-голямата инвестиция в китайска компания (като изключим IPO).

ion8FrfUSEHM

За Xiaomi това е 5-тият рунд финансиране. В него ще се включи DST Global – британска компания, която е инвестирала в Alibaba и Facebook. 1,5 млрд. долара, които Xiaomi търси ще бъдат използвани за генериране на съдържание за Xiaomi TV.

За последните две години, печалбите на Xiaomi са се увеличи почти двойно, според последния доклад на компанията. Доставките на смартфони са се увеличили с 18% за последното тримесечие, спрямо предходното и са достигнали 18 млн. единици. За първите девет месеца на 2014г. са доставени 44 млн. единици смартфони с марка Xiaomi.

Компанията Xiaomi е основана през април, 2010 г., а първият смартфон излиза на пазара на 16 август, 2011 г. За кратко време Xiaomi достига до мястото, на което се намира в момента, което е похвално. Не се знае какво можем да очакваме, ако компанията получи фанансирането, което търси.

А знаете ли какво означава на китайски Xiaomi? Ще ви кажем – просо. Каква е връзката засега не ни става ясно, но ще се радваме да споделите идеите си в коментарите.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php