Инвестор.БГ навлиза в нишата на груповото пазаруване

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Компаниите ще имат правото да придобият собствени бранд домейни
Компаниите ще имат правото да придобият собствени бранд домейни
12.05.2011
GoogleMusicBeta
Googe пуска облачната си услуга – Music Beta
13.05.2011

Инвестор.БГ навлиза в нишата на груповото пазаруване

investo_grupovo_pazaruvane

NewTrend.bg, 12.05.2011г. – Инвестор.БГ обявиха днес, че тяхно дъщерно дружество стартира сайт за групово пазаруване.

Една от най-големите интернет компаниии в България – Инвестор.БГ прие двама  нови съдружници в дъщерните дружества „Медия 33” ЕООД и „Кий Медия” ЕООД.

„Медия 33” EООД, дъщерно дружество на Инвестор.БГ АД, стартира в средата на април тази година сайта за групово пазаруване niesme.bg, а другото дъщерно дружество на компанията – „Кий Медия” ЕООД, е придобило сайта sabor.bg. Целта на sabor.bg е да филтрира публикуваните оферти на всички от сайтове за групово пазаруване.

„Инвестор.БГ” АД обяви, че  Джошуа Зипкин и Богомил Александров ще бъдат приети като нови съдружници в дъщерните дружества „Медия 33” ЕООД и „Кий Медия”ЕООД, а двете компании ще бъдат преобразувани в ООД.

Предстои вписване на промените в Агенция по вписванията.

 

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php