Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
hootsuite2
Hootsuite придоби Zeetl с цел гласова интеграция
26.09.2014
facebook-whatsapp-screen
Facebook финализира придобиването на WhatsApp
07.10.2014

Slack с нова придобивка, ще се конкурира с Google Docs

140528_FAIL_StewartButterfield.jpg.CROP.promo-mediumlarge

Стартъпът за споделяне на работно място Slack направи първата си придобивка – Spaces, и даде заявка да се превърне в конкурент на гигантите Google и Microsoft.

140528_FAIL_StewartButterfield.jpg.CROP.promo-mediumlarge 

Екипът на Spaces се състои от двама души и е воден от Саймън Вал, който е „сериен предприемач“, според Стюарт Бътерфийлд, съосновател на Slack (и на Flickr). Условията по придобиването не са обявени.

Spaces е основана преди година от Саймън Вал и Ханс Ларсен, бивш инженер в Google. Софтуерът има за цел да позволи едновременно редактиране на документи от хора, които се намират на различни места. Редактирането става в реално време и всеки от сътрудниците вижда какво се случва. На по-късен етап, технологията ще бъде интегрирана в Slack.

Потребителите на Slack, които използват платформата ежедневно наброяват над 200 000, като за последните 11 седмици са се удвоили. Преките конкуренти на Slack са Google Docs or Microsoft Office 365, но изглежда, че стартъпът има стратегия.

„Опитваме се да улесним, доколкото е възможно потребителите да събират на едно място независими дигитални данни заедно,“ казва Бътерфийлд.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php