Европейският парламент гласува разделянето на бизнеса на Google

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Untitled
Google Ad Grants вече и в България
26.11.2014
firefox-ios
Очакваме Firefox за iOS
03.12.2014

Европейският парламент гласува разделянето на бизнеса на Google

Google-change-breaches-EU-law1

Вчера Европейският парламент гласува предложението Европейската комисия да разследва практиките на търсачките и „да предотврати всякакви злоупотреби при маркетинга на взаимосвързаните услуги на операторите“. Или иначе казано, Европейският съюз цели да раздели бизнеса на Google на по-малки компании.

Google-change-breaches-EU-law1

С 384 гласа „за“, 174 – „против“ и 56 „въздържали се“, Европейският парламент гласува и даде право на Европейската комисия да започне разследване на бизнеса на онлайн търсачките. Макар и да не се говори с имена, това се прави с цел и целта се нарича Google. Действията на Европейският съюз са подтикнати от оплаквания на конкуренти, че в търсачката си, Google предпочита и промотира всички свои останали услуги. И както знаем, те не са никак малко. Такъв е мотивът на конкурентите, в резултат на което Европейската комисия ще се опита да раздели търсачката Google от всичко останало, носещо същия бранд.

Монополът на Google, от гледна точка на компанията, е напълно логичен. Съвсем разбираемо е, че щом имаш търсачка, ще позиционираш, най-напред, своите продукти. За конкурентите пък, е напълно логично да искат разделяне на този монопол. А третата страна, потребителят, за момента не се взима предвид

Европейският парламент не притежава правомощията да разделя, която и да било компания, но повдигането на въпроса и гласуването му, заслужават внимание и вероятно това е знак, че нещо ще се случи. Към момента, собствениците Лари Пейдж и Сергей Брин са напълно спокойни за бизнеса си, но със сигурност ще имат едно наум.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php