Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Мобилната срещу социалната интеграция
Мобилната срещу социалната интеграция
31.03.2011
social_media
Социалните медии настъпват
01.04.2011

Google + 1 – отговорът на Google към Facebook Like и Bing

Google + 1 - отговорът на Google към Facebook Like и Bing

NewTrend.bg, 31.03.2011 г. – След месеци на спекулации относно опита на Google да изгради конкурент на Facebook, интернет гигантът най-накрая представи социалния си продукт +1, който изглежда насочен срещу бутона за харесване на Facebook – Like.

Въпреки че не оправдава надеждите за нова социална мрежа, продуктът е достатъчно силен зa Google. +1 не е самостоятелен сайт, а добавя социален слой към два от ключовите продукти на компанията – Google търсенето и AdWords.

Освен към Facebook, Google дава отговор и на социалното партньорство, което Facebook обяви с търсачката на Microsoft, Bing, миналата есен.

Google и сега имаше социална функция за търсене, която позволява на поребителите да виждат коментари и анотации, направени от техните приятели, директно в резулатите от търсене.

Миналия месец компанията ъпгрейдна функцията, като интегрира коментарите от други социални мрежи, като Twitter, за да постигне по-голяма видимост и релевантност на резултатите си.

+1 извършва още една крачка напред в социалното търсене. Потребителите виждат +1 бутон до всеки резултат, върнат от търсачката. При натискането на този бутон, те препоръчват този резултат и тази препоръка ще се появява в резултатите от търсене на приятелите им. Ето как Google описва продукта:

„Как сме сигурни точно кое +1 да ви покажем? Както при социалното търсене, използваме много фактори, за да идентифицираме най-полезните препоръки, включително неща като хората, с които вече сте свързани в Google. Скоро мoже да включим и други сигнали, като например връзките ви в сайтове като Twitter, за да сме сигурни, че препоръките са възможно най-релевантни.“

Потребителите могат да натискат +1, за да препоръчат и реклами, коитo харесват, което пък ще направи рекламните платформи на Google още по-известни, след като потребителите кликват повече върху реклами, които приятелите им са харесали.

Продуктът конкурира целта на Facebook да разшири обхвата си извън сайта, използвайки инструменти като Like бутона и други социални плъгини. Google заяви, че работи по осигуряване достъп до бутона за собствениците на сайтове, място, където Facebook получава още по-голяма гласност.

Както повечето продукти на Google, +1 изисква наличието на Google Profile, за да могат да се правят и виждат препоръките.

The following two tabs change content below.

Мартин Иванов

Мартин Иванов е студент в Икономически университет - Варна, специалност - Международни икономически отношения, с интереси в сферата на маркетинга, финансите, политиката и дипломацията.

Коментари

коментара

5 Comments

  1. […] които търсачката няма достъп. Google наскоро пусна своя социален продукт +1, но през това време Facebook имаше достатъчно възможности […]

  2. […] социална стратегия, която за момента се състои от продукта +1. Дори служителите да не са пряко свързани със […]

  3. […] Google +Like, прави точно това – замества новия бутон  Google +1 с Facebook Like. Приложението може да бъде използвано от […]

  4. […] За бизнеса, това е възможност да общуват със своите клиенти, да водят диалози с тях и да научат повече за техните предпочитания и интереси. Добавя се емоционалния елемент в общуването, който липсваше в досегашните препоръки с бутона +1. […]

  5. […] отговори на Facebook и неговия Like бутон чрез своя бутон + 1, който се вижда встрани от всеки резултат, върнат от […]

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php