10 лесни Facebook трика за неправителствени организации

В последните години неправителствените организации станаха част от масовата вълна, наречена Facebook. Популяризирането на каузи премина от традиционните маркетинг похвати към дигиталните. Благотворителните организации вече могат да промотират каузите си безплатно онлайн, но кои похвати са най-важни за подобни организации във Facebook.

cause

  1. Запознайте се с вашата аудитория и платформите, които живите фенове използват. Разберете какви интереси и предпочитания имат съпричастниците ви. Така по-лесно ще можете да привлечете повече фенове и да добиете популярност в онлайн пространството. Свързвайте се с почитателите си чрез разнообразни канали – това ще подобри шансовете ви да бъдете забелязани.
  2. Хората използват Facebook основно за да се свързват с приятели и познати, но не и с компании. Създайте си имидж, който ще предпостави феновете ви да  се свържат с вас.
  3. Успехът във Facebook не е свързан само с това колко приятели имате или колко нови харесвания сте получили: той се определя и от дейстивията ви. Периодично призовавайте феновете си към активност чрез интересни публикации, които те биха искали да споделят. По този начин вие също ще можете да достигнете още по-голяма и разнообразна публика.
  4. Публикувайте неща, от които феновете ви се интересуват. 90% от хората харесали определна страница никога не я посещават повторно- дайте причина на феновете си да продължават да ви посещават. Общувайте с тях и не забравяйте да се уверите,че винаги напомняте за своето присъствие в социалните мрежи.
  5. Феновете ви искат да получат отговори на въпросите си по най-бързия и лесен начин- чрез вашата Facebook страница. Те задават въпрос без дали да проверят, дали не е бил задаван и преди. Затова бъдете търпеливи и винаги отговаряйте на въпросите им. Накарайте ги да се чувстват специални и им отговорете без да ги препращате към предишни отговори.
  6. Социалните медии са прекрасен начин да покажете на хората, че тяхното време, пари и усилия имат значение- уверете се,че резултатие от вашата работа са видими и за вашите фенове. Поддържайте връзка с тях, като ги информирате за успехите си.
  7. Неизбежно ще трябва да се справяте и с негативни коментари, въпреки всичко не изпадайте в конфликти – запазете добрия тон и останете позитивни.
  8. Ангажирайте почитателите си – създавайте и публикувате необичайни картинки, за да привлечете вниманието им. Комбинирайте страхотни изображения  с полезна информация, за да  поддържате интереса им.Забавлявайте феновете си с весели игри или състезания, свързани с вашите инициативи.
  9. Винаги публикувайте с мярка – не е препоръчително да имате повече от един или два поста на ден. Публикувайте редовно неща, които са интересни, различни, полезни и зававни. Не прекалявайте с информация, която би изглеждала натрапчива и ненужна.
  10. Ако феновете ви искат да знаят всичко за вас, те ще посетят вашия уебсайт. Използвайте Facebook, за да привличате вниманието им към най-интересните и актуални неща. Общувайте с тях и ги информирайте за новостите. Откликвайте на техните въпроси и спечелете доверието им.

Запомнете,че крайната цел на Facebook е да ви свързва с вашите фенове, но също така и да привлича нови. След като вече сте изградили активна и интересна страница, шансовете ви за въздействие върху по-голяма публика са напълно реални – използвайте ги!

The following two tabs change content below.
Цвета Калейнска живее в САЩ от 2008 г. През 2010 г. е коронясана за Мис България Диаспора САЩ и започва кариерата си на модел. През 2012 г. завършва колежа “Св. Франциск” с дипломи по „Маркетинг мениджмънт“ и „Международен бизнес и икономика“ , а през 2015 с магистър от Градския Университет на Ню Йорк. Пред камерите или зад кулисите на големи социално мрежови кампани, Цвета е доказана сензация зад океана. Работи като директор за социалните мрежи за корпорацията Brandwatch. в Ню Йорк.

Реклама

  • Промо код: NEWTREND - 10% отстъпка за всички услуги на SuperHosting.BG - хостинг планове и домейни, нови услуги.

Фейсбуки:

Коментирай

© 2015 Newtrend Media Marketing Events Ltd. | Използването на съдържанието или част от съдържанието на NewTrend, на лого или символи, които се асоциират с марката, без изрично разрешение, подлежи на законови и финансови санкции. Всички права запазени.

css.php