Facebook ще конкурира Amazon – тества нов бутон за покупки

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Facebook Lawsuit
Facebook готви редизайн на раздела със събития
04.07.2014
image001-1
Save – новата функция на Facebook
25.07.2014

Facebook ще конкурира Amazon – тества нов бутон за покупки

facebook-buy-button

Facebook обяви, че тества най – новия си бутон, който ще бъде „buy” – “Купи“. С това обновление и благодарение на огромната си база от потребители, Facebook може да се превърне в достоен конкурент на Amazon.

facebook-buy-button

Новият бутон “buy” на Facebook, ще позволява на хората да пазаруват директно от профила си, без да се налага да напускат социалната мрежа. Предложението за покупка се появява под формата на спонсорирана реклама (Sponsored Ads), и за момента се тества в Америка сред малки и средни компании.

Мобилната реклама е една от най – бързо нарастващите и приоритет на Facebook. 78% от активните потребители на социалната мрежа използват мобилни устройства, а приходите им се покачват нагоре, бележейки ръст от 82%.

Дебра Ахо от EMarketer споделя, че не много отдавна голяма част от бизнеса са мислили, че Facebook служи по – скоро за създаване на информираност и новини около бизнеса, отколкото да  се продава там, но изглежда, че социалната мрежа се опитва настойчиво да промени това.

„С тази стъпка, Facebook се превръща в твърдо установен главен играч в рекламата с директен отговор (Direct Response Advertising), и въпреки, че този тест е все още само тест, това е сигурен знак, че Facebook иска да поднови усилията си да се превърне в компания за електронна търговия.“

Относно самото плащане, Facebook съобщават, че са се заели много сериозно със сигурността и няма да споделят никаква информация за банковите карти, която също дори няма да бъде съхраняване в профилите.

Какво мислите за новия бутон? Харесва ли ви идеята да пазарувате директно през Facebook профила си?

The following two tabs change content below.

Кристина Томова

Автор at NewTrend.BG
Студентка в Икономически Университет, специалност Финанси. Опит в сферата на услугите и продажбите. Член на студентската организация AIESEC, екип „Външни връзки”.Интереси в областта на Маркетинг и Реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php