Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
fb
До къде се простират мобилните амбиции на Facebook?
28.05.2012
fb
Facebook ще купува израелската компания Face.com?
29.05.2012

Обновените Facebook Timeline – по-функционални и по-ефективни

facebook_timeline_local-global

Преди няколко часа Sociabakers –  статистическият портал на социалните медии и Prefered Facebook Developer обяви последните промени, които Facebook планират и тестват  с част от потребителите си – възможност за „превключване“ между локални и глобални страници на световните брандове; мобилно приложение за управление на фен страниците за iPhone; нова функция, която ще идентифицира процентът на феновете, видели  публикуваните съобщения на стената на фен-страницата и инструмент за създаване на рекламни видео клипове.

1. Превключване между локални и глобални фен страници 

Създаването и управлението на няколко фен-страници от страна на глобалните брандове, единствено с цел по-ефективната комуникация с потребителите на различните езици определено беше неудобство за експертите и разпиляваше усилията им по популяризиране на бранда и ангажиране на аудиторията. Вече глобалните марки ще имат възможността да „превключват“ между локалните версии и глобалната си фен страница, като броят на феновете не би трябвало да се променя, варира единствено броя на Talking about. Можете да тествате и в момента новата функционалност на Facebook Marketing Page.В бъдеще Facebook планират автоматично да насочват потребителите към съответната версия на страницата, според географското им местоположение и информацията, която са регистрирали в профила си. Целта е да се повиши ангажираността на потребителите и да се подобри комуникацията между брандовете и феновете.

За съжаление България не е сред „избраните“ страни, чиито версии страниците поддържат при превключването.

2. Mобилно приложение за управление на корпоративни страници през смарт устройствата.

Благодарение на Page Manager потребителите могат да управляват фен страниците си бързо и лесно през мобилните си устройства, като мобилното приложението по нищо няма да се различава като възможности от главното приложение за управление на фен страниците. Напротив. Липсва единствено функционалността за получаване и изпращане на съобщения от фен-страницата, но Facebook гарантира, че и това ще бъде достъпно в най-скоро време.

Page Manager позволява постоянен достъп на администраторите до корпоративните страници и до феновете, както и възможност за управлението им по всяко време и от всяко място, което неминуемо се отразява на ефективността и ще повиши коефициента на ангажираност на феновете по отношение на бранда.

Статистиките, които ще бъдат достъпни през Page Manager са: Total Likes, People Talking About, Total Reach и графика на тенденциите.

За момента Page Manager е достъпен само за Apple устройства.

3. Коефициент на ефективност

Всички сме съгласни, че след редизайна и пускането на Timeline, броят на феновете, които посещават стената на фен страниците и четат публикациите от там намаля драстично, което се и превърна в повод за оплаквания в средите и огорчение от новите услуги. Така Facebook отново променя „правилата на играта“ и добавя статистики за  коефициентът на потребителите, прочели всяка статия и колко от тях са я видели чрез реклама – през Promoted Posts или са попаднали директно на Timeline.

Според статистиките на Facebook, средно около 16% от феновете на една страница четат статиите на стената й без реклама, а с помощта на Reach Generator и платените реклами този коефициент се увеличава до 75%.

4. Timeline видео

Timeline Movie Maker позволява на потребителите да трансформират споделените снимките от своя профил във видео, чрез който да разкажат своята история, спомени и цели. Приложението вече ще бъде достъпно и за бранд страниците, които могат да го използват за създаването на рекламни видео клипове и да използват по-ефективно визуалните комуникации в своя маркетинг микс.

Не звучи зле, как мислите?

 

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php