От 30 март 2012 фен страниците във Facebook ще бъдат с новите Timeline профили

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Yahoo изисква плащането на патенти от Facebook
Yahoo изисква плащането на патенти от Facebook
29.02.2012
fb_timeline_NewTrend2a
Facebook Page Timeline: Кратко ръководство за маркетинг и PR специалисти*
29.02.2012

От 30 март 2012 фен страниците във Facebook ще бъдат с новите Timeline профили

fb_timeline_NewTrend

Тези, които следят темата с новите Timeline профили за фирмените страници във Facebook със сигурност знаят, че се очакват съвсем скоро. Е, вече имаме и конкретна дата – 30 март 2012. Докато разглеждахме фен страницата си във Facebook, получихме съобщение, че и към момента можем да видим как ще изглежда страницата с новия Timeline, а след 30-ти март автоматично всички фен страници ще бъдат с подобен облик.  Така че побързахме и обновихме настройките си.

Още преди повече от седмица се заговори, че на днешния ден Facebook ще съобщи за плановете си относно фирмените страници на маркетинговата конфереция fMC, която се провежда днес. Не можем да им отречем, че са бързи.

Както виждате, профилите имат същия изглед, както при потребителските Timeline профили. До сега изобразяващата профила снимка се измества на заден план в долния ляв ъгъл, а акцентът се поставя върху голямата страница или Cover Page. Параметрите й са същите, както в личните профили – 851 x 315px, а администраторите отново ще имат възможността да експериментират с използваните фотографии, за да фокусират вниманието на потребителите върху своите продукти и да експериментират с дизайн и оферти, които предлагат.

За съжаление, публикуваната информация в Cover Page не може да включва:

  • цени и информация за намаления на продуктите – например 40% намаление или призиви – „Свалете от сайта“;
  • информация за контакти;
  • призиви за действия, свързани с активностите във Facebook – „Харесай“ и/или „Сподели“ с приятел;

Facebook категорично забранява, публикуваната (визуална) информация в Cover Page да бъде подвеждаща, заблужаваща или да нарушава интересите на трети страни.

Профилната снимка ще се появява в стрийминга с новини, в рекламите и спонсорирани истории.

Снимките и приложенията на фирмените страници ще се появяват точно под Cover Page, а външният им вид ще може да бъде променян от  административния панел – Manage -> Edit Page.

Eто как изглежда споделянето на публикации:

Очаквайте пълен обзор на новите фукционалности и допълнителна информация за новия дизайн на фирмените страници по-късно днес. Напомняме ви, имате точно месец да се подготвите, за да може да покажете на феновете си наистина добри страници.

The following two tabs change content below.

Мартин Иванов

Мартин Иванов е студент в Икономически университет - Варна, специалност - Международни икономически отношения, с интереси в сферата на маркетинга, финансите, политиката и дипломацията.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php