Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Facebook-Marketing
Какво искат да виждат хората в брандираните Facebook страници?
ноември 9, 2011
Yahoo
Yahoo може да осъди Facebook и Google, стига да иска
ноември 10, 2011

Yahoo, Microsoft и AOL вече официално се съюзиха срещу Google и Facebook

Yahoo, Microsoft и AOL вече официално се съюзиха срещу Google и Facebook

Рекламното партньорство между Yahoo, Microsoft и AOL, за което се заговори още миналата седмица, чиято цел е да окаже по-сериозна конкуренция на доминиращата Google, както и на все по-големия пазарен дял, който Facebook придобива, вече е факт.

Алиансът между трите водещи технологични компании ще им позволи да продават помежду си незаето рекламно пространство за дисплей реклама от началото на следващата година.

Дисплей рекламата се появява в различни интернет страници и привлича маркетолози, които биха искали да брандират своите продукти или услуги. От повечето рекламни формати, този вид реклама обикновено е един от най-популярните и с по-висок рейтинг.

Споразумението между трите компании ще им помогне да достигнат до повече маркетингови специалисти, които търсят рекламно пространство за компаниите, които представлявят. Това обаче не означава, че Yahoo, Microsoft и AOL ще престанат да се конкурират помежду си – надпреварата за това кой рекламодател ще вложи повече рекламни средства, както и за договори с различни издатели, си остава в сила.

Въпреки че се появиха изказвания, че сделката между технологичните лидери може да бъде сезирана от Министерството на правосъдието в Щатите заради потенциална нелоялна конкуренция или негативен ефект върху ценообразуването, ръководителите им заявиха, че не очакват никакви проблеми.

Преговорите по вече сключеното партньорство са почнали най-вече заради прогнозите, че и Google, и Facebook ще увеличат пазарният си дял от онлайн дисплейната реклама в Щатите. За тази година се очаква интернет търсачката да реализира 9,3% ръст, а социалната мрежа – 16,3%.

Междувременно Yahoo, Microsoft и Yahoo не могат да се похвалят с такива резултатите, тъй като и трите най-вероятно ще загубят част от пазарните си позиции до края на годината. Фактът, че Yahoo все още дава неясни сигнали за своето съществуване и фокусът, който Microsoft поставя върху развиване партньорството си с Nokia, също не им помага особено в рекламната конкуренция.

The following two tabs change content below.

Мартин Иванов

Мартин Иванов е студент в Икономически университет - Варна, специалност - Международни икономически отношения, с интереси в сферата на маркетинга, финансите, политиката и дипломацията.

Коментари

коментара

1 Comment

  1. […] да се съумее да се фокусира върху сключените вече партньорства, извличайки максимална изгода от тях, а компанията за […]

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php