Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
spotify
Spotify обогатява музикалното ни преживяване с музика на живо
29.08.2016
group-chat
Последната версия на WhatsApp ни кани в общия чат
27.09.2016

Серена Уилямс играе за отбор „Snapchat“

3063263-slide-s-1-play-every-major-title-of-serena-williams-career-in-this-new-gatorade-snapchat-gam

Последната маркетингова кампания на Snapchat ни връща назад във времето когато играехме най-простичките онлайн игри и гледахме с притаен дъх поредната победа на тенис богинята Серена Уилямс.

Serena Williams Match Point е изключително простичка 8-битова игра, която може да се играе директно в рамките на приложението само след разглеждане на канала ESPN. Играта, която е достъпна и в SerenaMatchPoint.com, разполага с 22 нива, всяко, от които представлява действителен финален мач от Големия шлем, който през годините Уилямс е спечелила.

3063263-slide-s-1-play-every-major-title-of-serena-williams-career-in-this-new-gatorade-snapchat-gam

Управлението на играта става само с почукване по екрана в зависимост на коя страна искате топката да премине. Времето за реакция е от значение и играта ще ви уведоми, ако сте почукали прекалено рано по екрана. Ако ударът ви е бил „страхотен“ или „перфектен“, ще чуете определен звук, който Уилямс обикновено издава по време на игра. В началото играта е лесна, но с всяко следващо ниво трудността се повишава.

Някои от детайлите по дизайна на играта са доста забавни – например, цвета на тоалета на тенисистката съвпада с този, с който в действителност е била облечена по време на турнира. Ако сте доволни от постиженията си, пък можете да направите снимка на екрана си и да го споделите на приятелите си в други социални мрежи.

screen-shot-2016-08-29-at-11-12-53-am-png

23-то ниво ще бъде отключено на 10-ти септември – в същия ден когато ще се проведе финала на за жени на турнира по тенис US Open, който може да доведе до рекордната 23-та победа на най-добрата тенисистка.

Маркетинговият елемент в играта може би ни насочва към бъдещето на социалната платформа, което, ако се окаже реалност, доста би наподобявало това на останалите лидери в онлайн пространството (Facebook, Instagram, Twitter) – печалба от реклами. Каквото и да се случи в едно поне сме сигурни – рекламата чрез игра е ненатрапчива и винаги ще се намери публика, на която да ѝ бъде интересна.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php