Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Facebook uebernimmt Fotodienst Instagram
Facebook и Instagram не работиха близо час в световен мащаб
27.01.2015
Free-Voice-calling-on-whatsapp-Soon-Techebizz2
WhatsApp тества гласови обаждания
02.02.2015

Snapchat представи Discover

snapchat_discover_header_380_340

Ако сте сред потребителите на Snapchat, сте получили 1-минутно видео от екипа на приложението, което има за цел да представи функцията Discover. Колко от вас, обаче, разбраха за какво става въпрос? Какво общо има ъпдейтът с изпращането на съобщения? Нищо. Да видим.

snapchat_discover_header_380_340

Discover е първият мащабен ъпдейт на приложението Snapchat, с основна цел монетизация. Функцията бе представена с публикация в блога на Snapchat. Discover ще представя съдържание от различни компании, сред които присъстват имена като National Geographic, Vice, Yahoo News, People, Daily Mail, Comedy Central, Cosmopolitan, CNN, Food Network, ESPN и Warner Music. Съдържанието може да бъде под формата на видео, снимки, инфографики и други. Мобилното приложение се доверява на доказани имена, предимно медии, които знаят как да генерират качествено съдържание. Валидността на историите реклами е 24 часа, след което информацията се обновява с нова, тъй като „днешните новини са утрешна история“.

„Социалните мрежи ни казват какво да четем, основавайки се на най-новото или най-популярното. Ние виждаме нещата по друг начин. Разчитаме на издатели и артисти, не на кликове и споделяния, за да определим кое е важно,“ се казва в публикацията.

Snapchat работи отдавна за намиране на метод за монетизация и опита доста неща. В Our Stories бе отразен един от опитите, с който потребителите могат да съдействат помежду си и да отразят заедно цяло събитие. В блог публикацията се споменава, че именно Stories са основата за Discover.

Дали Discover ще се окаже това, което Snapchat „търсеше“ от доста време насам? Споделете мнение в коментарите.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php