Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Twitter купиха Hotspots.io, ще подобряват аналитичните доклади за рекламодателите
Twitter купиха Hotspots.io, ще подобряват аналитичните доклади за рекламодателите
17.04.2012
Twitter_digest_610x506
Twitter стартират седмичен нюзлетър бюлетин
15.05.2012

Pepsi ще излъчват live-концерти в Twitter

pepsi

Pepsi сключи договор за партньорство с Twitter, за да излъчва на живо музикални концерти, които подкрепя на своите последователи в социалната мрежа. Партньорството е част от глобалната рекламна кампания на Pepsi.

Pepsi се надяват, че новото партньорство ще им помогне да спечелят отново феновете на своя страна, след като загубиха позиции през последните месеци в борбата с Coca-Cola. По този повод, през 2012г. Pepsi са планирали да инвестират 600 млн. долара повече спрямо миналата за маркетинг и реклама на продуктите си.

Решението беше взето след като PepsiCo започна да има проблеми с инвеститорите си след отпадането до второ място в класацията за най- продавани безалкохолни напитки и загубения пазарен дял от диетичната Coca Cola в САЩ .

Анализаторите оценяват решението на Pepsi като удачно, особено след като по-рано този месец Coca-Cola обявиха сътрудничеството си със Spotify и доказаха, че музиката и комуникацията в социалните мрежи могат единствено да бъдат в полза на бранда. Вероятно, за да го докаже преди десет дни Facebook представи бутона Listen, който позволява на потребителите да слушат песните на любимите си изпълнители директно от сайта на социалната мрежа, отивайки на фен – страниците на артистите.

А вие, слушате ли музика, докато работите и как оценявате интегрирането на музика в социалните медии и информационните сайтове?

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php