Pepsi ще излъчват live-концерти в Twitter

Pepsi сключи договор за партньорство с Twitter, за да излъчва на живо музикални концерти, които подкрепя на своите последователи в социалната мрежа. Партньорството е част от глобалната рекламна кампания на Pepsi.

Pepsi се надяват, че новото партньорство ще им помогне да спечелят отново феновете на своя страна, след като загубиха позиции през последните месеци в борбата с Coca-Cola. По този повод, през 2012г. Pepsi са планирали да инвестират 600 млн. долара повече спрямо миналата за маркетинг и реклама на продуктите си.

Решението беше взето след като PepsiCo започна да има проблеми с инвеститорите си след отпадането до второ място в класацията за най- продавани безалкохолни напитки и загубения пазарен дял от диетичната Coca Cola в САЩ .

Анализаторите оценяват решението на Pepsi като удачно, особено след като по-рано този месец Coca-Cola обявиха сътрудничеството си със Spotify и доказаха, че музиката и комуникацията в социалните мрежи могат единствено да бъдат в полза на бранда. Вероятно, за да го докаже преди десет дни Facebook представи бутона Listen, който позволява на потребителите да слушат песните на любимите си изпълнители директно от сайта на социалната мрежа, отивайки на фен – страниците на артистите.

А вие, слушате ли музика, докато работите и как оценявате интегрирането на музика в социалните медии и информационните сайтове?

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Основател и собственик at NewTrend: Media | Marketing | Events
Ивелина Атанасова е собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, маркетинг агенция и организатор на вътрешнокорпоративни обучения с фокус бизнес развитие, технологии, социални мрежи и реклама. Блогър.

Реклама

  • Промо код: NEWTREND - 10% отстъпка за всички услуги на SuperHosting.BG - хостинг планове и домейни, нови услуги.

Фейсбуки:

Коментирай

© 2012 Newtrend Media Marketing Events Ltd. | Използването на съдържанието или част от съдържанието на NewTrend, на лого или символи, които се асоциират с марката, без изрично разрешение, подлежи на законови и финансови санкции. Всички права запазени.

css.php