Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
saythanks
Кажи „Благодаря!“ с персонализирано видео във Facebook
13.11.2014
facebook-pages-logo
Facebook ограничава промоционалните публикации от страници, освен ако не са платени
16.11.2014

Facebook с ъпдейти по сигурността

448412-facebook-privacy

Сигурността във Facebook и социалните мрежи, изобщо, е приоритет за потребителите, но въпреки това малко са тези, които четат условията за ползване при регистрация. Като най-голяма социална мрежа, Facebook е „в прицела“ що се отнася до сигурността и често търпи критики. Затова се наложиха и някои промени, които Facebook обяви в блог пост.

Screenshot-2014-11-13-13.15.58-730x369

Privacy Basics са основите на сигурността, с които е важно всеки потребител да е запознат и които Facebook систематизира. Privacy Basics събира на едно място интерактивни отговори на най-често задаваните въпроси от страна на потребителите относно контрола върху информацията, предоставена от тях в социалната мрежа. Под формата на кратки ръководства, ще научите как да се „untag“-нете, от снимка/пост, в които сте отбелязани, да блокирате потребители, да  определяте аудиторията за публикациите си и още.

„Privacy Basics е най-новата крачка, която предприехме, за да да ви помогнем да се уверите, че споделяте точно с хората, с които искате,“ пише Ерин Еган, ръководител по сигурността във Facebook, в блог поста.

От Facebook посочват още, върху какво се фокусират, за да подобрят потребителското преживяване.

  • Обновява се политиката относно местоположението на потребителите, и по-специално Facebook ще даде обяснение как намира и използва информацията за локацията ни.
  • Покупките стават по-удобни – в определени региони вече се тества бутонът „Купи“ директно от Facebook. заедно с това се работи върху варианти за улесняване на транзакциите.
  • Достъп до информация относно сигурността във всеки момент, в който потребителят се нуждае от нея – всичко вече ще е на едно място: Privacy Basics
  • Личната информация и рекламите – тук Facebook не променя нищо, до вас достигат релевантни реклами без лична информация да бъде предоставяна на рекламодателите.

448412-facebook-privacy

Социалната мрежа дава възможност за обратна връзка до 20 ноември. Тук може да дадете своите идеи и предложения, а след въпросната дата, защо не да ги видите в действие.

„Надяваме се тези ъпдейти да подобрят преживяването ви. Да защитаваме потребителската информация и да осигуряваме контрол върху сигурността са ядрото на всичко, което правим и вярваме, че днешната новина е една важна крачка. Очакваме да чуем обратната връзка на потребителите и да продължим да градим доверие във Facebook,“ завършва блог публикацията.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php