Facebook ще използва повече лични данни на потребителите за „по-подходящи“ реклами

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
facebook-messenger
Видео във Facebook Messenger
13.06.2014
facebook-down-2
Facebook с проблеми в сървърите. Цял свят без достъп!
19.06.2014

Facebook ще използва повече лични данни на потребителите за „по-подходящи“ реклами

facebook

Facebook ще започне да използва повече лични данни на потребителите с цел показване на „по-подходящи” реклами. В същото време социалната мрежа ще добави опция, с която ще предостави по-голям контрол върху рекламите, които потребителите виждат в новинарския си поток (News Feed).

facebooooooook

В момента рекламите, които излизат в новинарския поток на потребителите, са базирани на дейността им единствено в социалната мрежа, но това скоро ще се промени. Наскоро стана ясно, че Facebook ще използва информацията от посетени уеб сайтове и приложения. Това означава, че ако потребителят търси в Интернет информация относно покупка на автомобил например, във Facebook ще се появи реклама, свързана с това търсене.

В същото време потребителите ще имат и по-голям контрол върху рекламите, Facebook ще добави нов инструмент, който ще позволява на потребителите да избират кои реклами да се появяват.

Например за реклама, която потребителят смята за неподходяща или просто не харесва, ще има възможност да избере опцията “Why am I seeing this ad?” (Защо виждам тази реклама?). Линкът отвежда директно към информация, която обяснява защо Facebook е подбрал точно тази реклама. Ако потребителят прецени, ще може да промени данните, като по този начин ще се появяват само определен тип реклами, съобразени с интересите и нуждите му.

Скоро опцията ще бъде достъпна за потребителите в САЩ, а в следващите месеци и за всички останали.

The following two tabs change content below.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php