Една пета от приходите на Facebook вече е от мобилна реклама

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
facebook-voice-messaging
Facebook добави гласова поща към Messenger. Тества и VoIP услуга за разговори
04.01.2013
Facebook-Pages-Manager-Android-595x334
Най-после: Facebook пусна Pages Manager за Android
11.01.2013

Една пета от приходите на Facebook вече е от мобилна реклама

facebook mobile

Приходите от реклама през мобилни устройства през последните два месеца на 2012 г. вече са достигнали 20.3% от общите рекламни приходи на социалната мрежа Facebook. Това става ясно от изследване на маркетинговата платформа Kenshoo Social, публикувано преди ден.

facebook mobile

Компанията посочва също, че стойността на мобилната реклама на Facebook е със 70% по-висока, отколкото платените съобщения в основната версия на социалната мрежа. Средната цена за един клик на реклама, показана в „браузърната“ версия на Facebook през посочения период е била 81 цента, а на един клик в мобилните приложения на платформата – 1.38 щ. долара.

Причината за тази разлика се крие във факта, че на мобилни устройства може да се показва само едно рекламно послание по едно и също време, докато на екрана на настолните компютри виждаме едновременно седем или повече реклами.

Въпреки че данните за ръста на приходите от мобилна реклама са само от последните два месеца, а не от цялата година, виден е стремежът на Facebook да се похвали с този тренд. Компанията преживя трудна година и неуспешно IPO, а сред основните причини за това мнозина посочват именно бързо растящата мобилна аудитория на Facebook, която обаче носи все по-малко приходи. Затова не е очудващо, че компанията на Марк Цукербърг бърза да се похвали, че вече решава този проблем.

The following two tabs change content below.

Александър Александров

Александър Александров, технологичен журналист, ПР специалист и автор на sci-fi разкази. Интересува се от телекомуникации, интернет технологии, социални мрежи, онлайн маркетинг и предприемачество.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php