Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
снимка: Techcrunch
Fb Start – новата програма в помощ на разработчиците
30.04.2014
facebook
Facebook представя Audience Insights
09.05.2014

Facebook Audience Network и новите рекламни формати

facebook-audience

Facebook обявиха мобилната си рекламна мрежа – Facebook Audience Network (FAN), която ще конкурира Google Display Network за мобилни устройства.

facebook-audience

Към момента рекламите могат да се визуализират на устройства под операционна система на iOS и Android, а поддържаните формати са:

  • банер 300х250рх
  • реклама на цял екран
  • Native Ad API

Facebook твърдят, че новите рекламни формати са “разработени с цел да подпомогнат маркетолозите и да отговорят на техните цели и очаквания – повишени инсталации на мобилните приложения и ангажираност на потребителите.“

Новите реклами са предвидени като част от потребителското преживяване – за целта Facebook ще работят в тясно сътрудничество с разработчиците, за да създадат реклами, от които ще печелят без да е необходимо да продават реклама, тоест концепцията на Facebook Audience Network копира тази на  AdSense, но за момента единствено за мобилни устройства.

снимка: Techcrunch

снимка: Techcrunch

Facebook Audience Network e в бета в момента и за да се ползва, разработчиците трябва да кандидатстват. Формулярът може да бъде попълнен ТУК. Останалите ще почакат още няколко месеца, докато програмата бъде официално достъпна за всички.

Надявам се в бъдеще да очакваме мултипплатформено изживяване и Facebook да  направят достъпна Facebook Audience Network и за десктоп.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php