Facebook ограничава промоционалните публикации от страници, освен ако не са платени

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
448412-facebook-privacy
Facebook с ъпдейти по сигурността
14.11.2014
on_my_way_wallpaper_fa2bb
Facebook ограничава промоционалните постове, ето алтернативи
24.11.2014

Facebook ограничава промоционалните публикации от страници, освен ако не са платени

facebook-pages-logo

Социалната мрежа Facebook обяви, че ще ограничава промоционалните публикации от страници. Казано по друг начин, ако искате да рекламирате, ще трябва да плащате. В противен случай, шансът публикациите ви да излизат в News Feed-а на потенциалните потребители е минимален, и все по-минимален ще става.

nf_1113_2

В блог пост, от компанията обясняват своята гледна точка:

„Една от основните причини хората да влизат във Facebook е да видят какво се случва в техния News Feed. Нашата цел с News Feed-a винаги е била да показваме на хората това, което искат да виждат“.

В резултат на това, Facebook прави проучване сред потребителите, за които нежеланите реклами са посочени като основно притеснение. След още по-задълбочено изследване от страна на Facebook, става ясно, че проблемът не са платените реклами, а публикациите от страници, които потребителят е харесал и които в даден момент стават прекалено промоционални и натрапващи се.

Да си представим, че вие имате компания и си правите страница във Facebook. За да „заработи“ тази страница, са ви нужни фенове, т.е. инвестирате време, усилия, и дори пари, за харесвания на въпросната страница. След като имате всичко необходимо, започвате да промотирате – отново инвестирате време, усилия и най-вече креативност, за да привлечете вниманието на потребителите. Този алгоритъм ще работи до края на годината, защото промените, които Facebook обяви влизат в сила от януари.

Какъв е начинът публикациите ви все пак да се покажат на потребителите? Първи вариант, да не бъдат „промоционални“ и втори – да платите. Като промоционални се определят публикации, приканващи към покупка на продукт или инсталиране на приложение, и публикации, използващи съдържание (текст, видео, снимки), еднакво с това на реклама.

„Промяната няма да увеличи броя реклами в News Feed-a. Идеята е да се увеличи релевантността и качеството на историите – включително публикациите от страници – които хората виждат в News Feed-a си,“ завършва блог публикацията.

Много въпросителни изникват относно промяната. Ще следим темата.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php