Facebook приятелите са отговорни за ежедневния ни стрес

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Nokia-Asha-205-Dual-SIM-game-apps
Facebook, на един Nokia Asha бутон разстояние
27.11.2012
20181042_BG1
Кибер понеделникът отчете рекордни резултати в досегашната си история
28.11.2012

Facebook приятелите са отговорни за ежедневния ни стрес

Илюстрация: Дженифър Даниел

Илюстрация: Дженифър Даниел

Учени от Университета в Единбург установиха, че броят на приятелите ни във Facebook е право пропорционален на стреса, който социалната мрежа ни причинява. Причината? Разнообразието в характерите и нещата, които всеки харесва.

Илюстрация: Дженифър Даниел

Причината приятелите ни във  Facebook да са отговорни за стреса, който преживяване е отношението им, нещата и пубикациите, които правят, които не винаги отговарят на нашите собствени норми за поведение. Например, публикуват снимки, на които пушат, а вие сте заклет непушач.

Сред разглежданите причина за стреса са и очакванията на по-възрастните потребители, които често се разминават с това, което откриват във Facebook, предвид, че активната аудитория на мрежата е на възраст 18-34 години.

Според данните на изследването става ясно, че един потребител на Facebook участва средно в 7 социални общности на социалната мрежа, а по-голяма част от приятелите му са такива, които познава и офлайн. Над 97% от потебителите добавят сред онлайн приятелите си хора, които познават и в живота си извън интернет, 80% добавят сред приятелите си своите братя и сестри, 69% – приятели на приятели, а 65% – колеги.

Интересен е фактът, че едва 1/3 от потребителите са променили настройките си за сигурност и диференцират публикациите и съобщенията на стената си според групите (списъците с приятели), с които желаят да комуникират.

Всъщност това провикира и у мен въпросът – вие смесвате ли личният си и професионален живот  на стената във Facebook или предпочитате да си изберете определен имидж и да публикувата единствено статуси и снимки, които го поддържат и изграждат?

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php