Facebook рекламите ще таргетират потребителите на база офлайн поведението им

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Facebook s novi status funkcii
Facebook тества нови статус функции
10.04.2013
facebook_1374505c
Facebook стартира инициатива за защита на тийнейджърите
15.04.2013

Facebook рекламите ще таргетират потребителите на база офлайн поведението им

fb_ads

Социалната мрежа Facebook представи вчера поредната си нова услуга, позволяваща на рекламодателите да таргетират отделни категории потребители на база поведението и покупките им онлайн и офлайн.

fb_ads

Новият продукт комбинира база данните на компанията с такива, предоставена от трети страни като Datalogix, Epsilon, Acxiom. Целта е да се идентифицират по-добре потребностите на клиентите и да се насочат релевантни реклами към тях. Новият механизъм за таргетиране вече е достъпен за рекламодателите в САЩ, за останалите пазари обаче услугата все още предстои да бъде представена.

„Рекламодателите ще могат да управляват голям брой реклами и ще имат достъп до повече от 500 уникални категории потребители. Те ще имат възможност да използват таргетираните групи заедно с останалите настройки в социалната мрежа като например демографските и да получават много по-точна извадка за потребителите, към които е насочена рекламата.“, коментират още от компанията.

partnercategories2

Компаниите – партньори, Epsilon, Acxiom, Datalogix, разполагащи със солидна база данни онлайн и офлайн, ще я предоставят, за да подпомагат маркетинговите проучвания. Така брандовете ще достигат до потребителите на база техните интереси и действия.

„Това е огромна възможност за рекламодателите да ползват и офлайн данните, за да достигнат до своите настоящи и потенциални клиенти. Целта по думите на социалната мрежа са по-добре таргетирани реклами и достатъчно релевантна информацията .“

The following two tabs change content below.

Мирена Димчева

Мирена Димчева е дипломиран бакалавър по Международни икономически отношения. Интересува се живо от дигитален маркетинг и IT, онлайн комуникации и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php