Facebook стартира инициатива за защита на тийнейджърите

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
fb_ads
Facebook рекламите ще таргетират потребителите на база офлайн поведението им
11.04.2013
facebook-home2 (1)
Искате да тествате Facebook Home на своя Android? Хакнете го
16.04.2013

Facebook стартира инициатива за защита на тийнейджърите

facebook_1374505c

Социалната мрежа Facebook направи днес поредната си стъпка в опитите си да се позиционира като компания, уважаваща личната неприкосновеност. Става въпрос за анонсираното партньорство на гиганта с американската Национална асоциация на главните прокурори.

facebook_1374505c

Двете страни ще си сътрудничат в сферата на защитата на тийнейджърите и техните родители, предоставяйки им повече информация и инструменти за управление на профилите им във Facebook. Крайната цел на инициативата е да спомогне за по-добрата защита на младежите от възможността тяхната лична информация да попадне в неправилните ръце. И естествено – за изчистване на имиджа на социалната мрежа като компания, незачитаща правото на лична неприкосновеност.

Информация по темата, включително и видеосъдържание, ще бъде публикувана на собствената страница за сигурност на Facebook, на уебсайта и Facebook страницата на асоциацията и по други онлайн канали. Ще бъдат организирани и срещи в 19 американски щата.

Стъпката обаче вече получи и първите си критики. Представители на Центъра за цифрова демокрация (Center for Digital Democracy) в САЩ например публикуваха изявление, в което посочват, че споразумението между Facebook и прокурорската асоциация има за цел по-скоро да отклони вниманието и че истинските проблеми, свързани с дейността на социалната мрежа в сферата на личните данни си остават.

The following two tabs change content below.

Александър Александров

Александър Александров, технологичен журналист, ПР специалист и автор на sci-fi разкази. Интересува се от телекомуникации, интернет технологии, социални мрежи, онлайн маркетинг и предприемачество.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php