Lifestage или новият начин на Facebook да привлече младото поколение

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
unity-facebook1
Facebook и Unity в гейминг партньорство
19.08.2016
изтеглен файл
Защитени ли са данните ни в WhatsApp?
29.08.2016

Lifestage или новият начин на Facebook да привлече младото поколение

Facebook-Lifestage-App-iOS

Очевидно е, че в последните две години Snapchat е лидерът сред социалните мрежи и това може да се потвърди не само от броя на потребителите му (които се увеличават с всеки изминал ден), но и благодарение на всички останали лидери в бранша, които ежедневно излизат с продукт „взет назаем“, който изцяло копира успешната платформа.

Instagram вече си има Stories, Twitter запазва спомените ни през Memories, а Facebook току що се включи в надпревата с „Lifestage“.

Facebook-Lifestage-App-iOS

Приложението е социални мрежи тип „споделяне на видео“. Вместо да публикувате статуси, в които да споделяте на своите приятели как се чувствате и какво правите, вече може да публикувате клипче, в което достатъчно изразително правите тази информация визуално достъпна.

Lifestage е достъпно само за IOS устройства и е предназначено само за потребители под или на 21 години. Приложението ви кара да позирате със щастливо лице, тъжно лице, да споделите кое ви харесва и кое не, да включите най-добрият си приятел в клипа, да демонстрирате начина, по който танцувате, и още много други действия, които ще представляват вашата лична „онлайн биография“ в профила ви в новата социална мрежа.

Въпреки че технически всеки може да изтегли Lifestage, потребителите на 22 или повече години ще могат да виждат само собствените си профил и. Това е така, защото приложението е създадено специално за ученици в гимназиален курс, които искат да научат повече за своите съученици. Услугата предлага и бутон за блокиране и докладване на хора, ако случайно някой недоброжелател се опитва да следи профила на даден потребител.

Когато се регистрирате, без да е необходимо да вписвате Facebook акаунт, избирате вашето училище и след това имате възможност да видите видео профилите на ваши съученици. Трябва да имате 20 приятеля, за да ви се показват нови и нови потребителите, които да добавите. Тази функция имитира начина, по който Facebook първоначално „събираше“ новите си фенове.

Дали стратегията на Facebook да привлече млада публика към своите продукти ще успее да пожъне успех, предстои да разберем.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php