С Facebook at Work забраната за Facebook по време на работа може да отпадне

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
uber_PriceCuts_BlogInfographic-01-1-780x566
Uber сваля цените в 48 американски града, гарантира по-висока печалба за шофьорите
12.01.2015
Bitcoin_w_US_Currency_Full_Wide
Цената на биткойна падна значително
15.01.2015

С Facebook at Work забраната за Facebook по време на работа може да отпадне

fbwork_press_newsfeed

Отношението на работодателите относно използването на Facebook в рамките на работния ден е ясно за всички. Съществуват офиси, където има специални забрани и неспазването им води до забележки, глоби, дори уволнения. През ноември, 2014 година The Next Web докладва, че социалната мрежа работи върху свой работен вариант, който да влезе в употреба на бизнеса – Facebook at Work.

fbwork_press_newsfeed

Новият продукт бе официално представен днес в две форми. Мобилно приложение за iOS и Android с името Work, както и версия Facebook at Work, достъпна директно от уебсайта на услугата. Към момента, платформата Facebook at Work е активна в beta версия и е разпространена за тестове сред определен брой потребители, които да я тестват.

Facebook at Work ще позволи на бизнеса да създаде собствена среда, в която работниците да комуникират и ще бъде нещо като „вътрешна“ социална мрежа. Вписването става с нов или с вече съществуващ акаунт, а интерфейсът е същият като този на истинския Facebook.

Съществена разлика е липсата на реклами и проследяване на данните. Едно от неизвестните засега е как ще се монетизира услугата, която при тези условия (без реклами, за свободна употреба) няма да носи приходи.

„Силна страна на Facebook at Work е това, че ни отне 10 години и обратна връзка от  над 1 млрд. потребители“, каза Ларс Размюсен, инженер във Facebook, при представянето на услугата върху, която се работи от десетилетие. „Всичко, което е използвано сега е адаптирано от различни случаи.“

Името Facebook е достатъчна причина за компаниите да изпробват услугата и вероятно да премахнат забраните за употребата на социалната мрежа. Интересно е дали за работниците това ще свърши работа? Стана ясно, че и LinkedIn работи по подобна услуга, но подробности не са известни.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php