Слухове за отдръпването на потребители от Instagram удариха по акциите на Facebook

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
social-networks-V2
2012 г. се превърна в годината на социалните мрежи
28.12.2012
tears_of_sadness
Нова година, нов късмет, нови Facebook правила за реклама
04.01.2013

Слухове за отдръпването на потребители от Instagram удариха по акциите на Facebook

facebook nasdaq

В първите минути на борсовата търговия на 28 декември стойността на акциите на социалната мрежа Facebook спадна до 2.9%. Причината, според щатски медии, е свързана със слуховете за масово отдръпване на потребители от услугата за обработка на изображения Instagram, която е собственост на Facebook.

facebook nasdaq

По-късно Instagram официално опроверга тези информации, посочвайки че аудиторията на приложението продължава да расте. В края на борсовия ден, стойността на акциите на Facebook е нарастнала леко.

Оказва се, че причината за слуховете е в публикация на авторитетното издание New York Post, в която се посочва, че милиони потребители са престанали да използват Instagram. Изданието се позовава на данни от аналитичната компания AppData.

От графика на AppData е видно, че от 15 до 23 декември Instagram е използвана ежедневно от най-малко 15.6 милиона потребители, след което е последвало рязко спадане и между 25 и 28 декември дневната аудитория е 12.4 – 12.5 милиона потребители. Аналитичната компания обаче измерва активността само на потребителите на Instagram във Facebook, поради което само част от аудиторията на фотоуслугата попада в проучването.

The following two tabs change content below.

Александър Александров

Александър Александров, технологичен журналист, ПР специалист и автор на sci-fi разкази. Интересува се от телекомуникации, интернет технологии, социални мрежи, онлайн маркетинг и предприемачество.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php