Стартира първият Facebook интегриран магазин в Европа – ASOS

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
TheNextWeb Screenshot
Twitter с нова опция Connections, подобна на Mutual Friends във Facebook
27.01.2011
Потребител съди Facebook за 500 000 долара за деактивиран профил
Потребител съди Facebook за 500 000 долара за деактивиран профил
27.01.2011

Стартира първият Facebook интегриран магазин в Европа – ASOS

Стартира първият Facebook интегриран магазин в Европа - ASOS

NewTrend.bg, 27.01.2011 г. – ASOS, компания, предлагаща модни дрехи и аксесоари на различни брандове, се превърна в първия напълно интегриран Facebook магазин в света. Ритейлърът се намира във Великобритания и цели пресъздаването на онлайн търговията от сайта си във Facebook, съобщава TheNextWeb.

В сайта на компанията могат да се разглеждат различни обекти, които да се харесват, споделят и коментират, както и да се видят кои от тях се харесват от приятелите на даден потребител. Освен това, покупки могат да се извършват без да се напуска Facebook страницата.

Търговският интерфейс си служи с Facebook приложение, достъпно от секцията „Shop“, с което могат да се наблюдават последните колекции, които ритейлърът предлага. За да могат феновете на различните брандове да пазаруват чрез приложението, трябва да регистрират акаунт.

ASOS е най-големият онлайн ритейлър за мода на Острова с над 11 млн. уникални потребители на месец. Чрез страницата си във Facebook компанията цели предлагането на успешния си модел за пазаруване на над 400 000 фенове в социалната мрежа.

Facebook страницата ще предлага над 1300 нови продуктови линии всяка седмица, които феновете могат да виждат чрез акаунта си в ASOS. Ходът на компанията цели разширяване на потребителската база чрез достъпа до 600 млн. потенциални потребители.

The following two tabs change content below.

Мартин Иванов

Мартин Иванов е студент в Икономически университет - Варна, специалност - Международни икономически отношения, с интереси в сферата на маркетинга, финансите, политиката и дипломацията.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php