MySpace стартира заедно с новия сингъл на Джъстин Тимбърлейк

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
social-networks-V2
2012 г. се превърна в годината на социалните мрежи
28.12.2012
zuckerberg-graph-search-promo
Facebook представи собствена търсачка – Graph Search
16.01.2013

MySpace стартира заедно с новия сингъл на Джъстин Тимбърлейк

my space new

Сайтът MySpace, който преди време беше най-популярната социална мрежа в света, а в последствие изгуби популярност, днес отново беше отворен за широката публика – този път с нова визия. Това се случва успоредно с официалната премиера на новия сингъл на Джъстин Тимбърлейк, който е и основния инвеститор в новата версия на MySpace. Припомняме, че ексклузивната премиера на песента „Suit & Tie“, чието пускане се определя като завръщане на Тимбърлейк в поп – музиката, се състоя на 14 януари.

my space new

Посетителите на сайта new.myspace.com могат да си създадат нов акаунт от нулата или да се регистрират със своите съществуващи акаунти във Facebook или Twitter. Освен това е предвидена възможност за влизане в социалната мрежа и чрез стария MySpace акаунт.

По традиция акцент в социалния сайт ще бъде музиката и в долната част на страниците на новата версия постоянно ще можем да открием панел за управление, в който има вграден аудиоплеър. От там може да бъде включена също чат – функцията, както и търсачката.

Припомняме, че MySpace беше пуснат през 2003 година. От 2006 г. до 2008 г. той успя да се наложи като най-популярната социална мрежа в света, но след това посещаемостта му започна рязко да спада, заради … всички знаем кой сайт. През 2011 г. ресурсът беше придобит от компанията Specific Media, която беше преименувана на Interactive Media, а един от собствениците й е именно Джъстин Тимбърлейк.

The following two tabs change content below.

Александър Александров

Александър Александров, технологичен журналист, ПР специалист и автор на sci-fi разкази. Интересува се от телекомуникации, интернет технологии, социални мрежи, онлайн маркетинг и предприемачество.

Коментари

коментара

Comments are closed.

css.php