Учени установиха причините за смъртта на социалните мрежи

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
quora
Quora отива отвъд (дискусиите), пуска блогове
24.01.2013
tumblr2
Как да използваме Tumblr за маркетинг цели?
29.05.2013

Учени установиха причините за смъртта на социалните мрежи

friendster

Екип от швейцарски изследователи установи, каква е основната причина, поради която някои социални мрежи губят популярност. Това е усложняването на процеса на поддръжка на акаунтите, става ясно от изследване на учени от Швейцарското висше техническо училище в Цюрих.

friendster

Като предмет на изучаване те са използвали социалната мрежа Friendster, която след значителния спад в популярността й беше превърната в социален гейм портал. Изследвайки архива на платформата изследователите, ръководени от Дейвид Гарсия, са установили, че главната причина за спада в популярността е увеличаването на времето, нужно за поддържане на акаунтите.

Освен това съществува зависимост между напускането на едни потребители и аналогичните действия на техните приятели, които вече нямат възможност да си комуникират с тях през този канал.

Така или иначе обаче, най-важната задача пред създателите на социални мрежи според учените е правилната оценка на съотношението между „изгода“ и „загуба“ за потребителя при употребата на една такава платформа. Примерът на Friendster според тях показва, че усложняването на интерфейса или смяната на дизайна са предизвикателства, които не могат да бъдат преборени дори от социални мрежи с много добро преплитане на приятелските отношения между потребителите.

The following two tabs change content below.

Александър Александров

Александър Александров, технологичен журналист, ПР специалист и автор на sci-fi разкази. Интересува се от телекомуникации, интернет технологии, социални мрежи, онлайн маркетинг и предприемачество.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php