Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
students
Facebook, Twitter и блоговете повишават ефективността на студентите
19.07.2013
lite
Новите Facebook Insights – ръководство за употреба
22.07.2013

Внимавай Facebook,защото Pinterest и Google те задминават!

Pinterest-vs-Facebook

Ново проучване показва, че Facebook може и да не успее да се задържи на първите позиции в социалния свят. Според последните данни от компанията Gigya , социалната преднина на Facebook намалява – а пък Google и Pinterest не са много далеч по трасето.

Pinterest-vs-Facebook

Gigya предоставя на клиентите си инструмент за социален логин в уеб сайтове, който позволяват на потребителите да използват социална мрежа за вписване вместо създаване на ново специфично потребителско име и парола. Компанията работи с над 700 световни водещи марки като Microsoft, Pepsi и Forbes.

Важно е да се отбележи, че измерването на използваните логванията в социалните мрежи е напълно различно от измерването на трафика на сайта, от или към социалните мрежи. Това проучване е важно, защото по този начин излизат наяве предпочитанията на потребителите.

Според най – новите цифри, Facebook продължава да доминира над логванията с 54%, но е следван от Google+ с 24%, процента, който нараства всяка година. През 2011 година, логванията с Google са били едва 12%. Наскоро публикувахме още едно проучване, което доказва този факт.

Google полага големи усилия за да продължи с тази „смяна на силите“. През май, Google направи голям „ремонт“  в своята социална платформа Google+ , едно от които улесненото споделяне.  Google+ може все още да не е перфектната система, но никой  не може да отрече лекотата от използването на основния мейл за социален вход.

Истинският победител в проучването всъщност е Pinterest, който надминава Facebook, поне когато става въпрос за споделянето на електронната търговия (e-commerce sharing). По принцип, ако нещо се споделя от търговски сайт, шанса съдържанието да се окаже в Pinterest, отколкото във Facebook  е по – голям, Pinterest грабва 41% от трафика на електронната търговия, оставяйки 37% на Facebook.

Няма причина да не вярваме, че следващата година проучванията ще покажат подобен растеж за Google и Pinterest. Ключът тук е, че потребителите използват това, което е най – лесно за тях. Вписването с твоя Google имейл ще надмине вписването с Facebook профил, особено и след отбелязания спад на младежи и тинейджъри във Facebook.

И ако ти искаш да споделиш свой списък за пазаруване или покупки, защо да не го направите в социална мрежа, създадена именно за тази цел, каквато е Pinterest?

Вижте останалата част от проучванията в инфографиката.

The following two tabs change content below.

Кристина Томова

Автор at NewTrend.BG
Студентка в Икономически Университет, специалност Финанси. Опит в сферата на услугите и продажбите. Член на студентската организация AIESEC, екип „Външни връзки”.Интереси в областта на Маркетинг и Реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php