American Express: Туитвайте и ще увеличим спестяванията ви

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Timeline за корпоративните Facebook страници - размисли и страсти
Timeline за корпоративните Facebook страници – размисли и страсти
06.03.2012
First V Australia Flight Leaves Sydney Airport
Ричард Брансън – вдъхновение за новата рекламна кампания на Virgin Mobile
08.03.2012
American Express: Туитвайте и ще увеличим спестяванията ви

American Express дава на своите картодържатели една доста основателна причина да използват Twitter – ако туитват техните промоционални оферти под формата на хаштагове в микроблогинг мрежата, те веднага ще увеличат спестяванията си чрез различни отстъпки от определени търговци в Щатите.

Компанията стартира програмата Tweet your way to savings, за да насърчи потребителите си да синхронизират своите AmEx карти с Twitter и да туитват хаштагове за специални предложения, като насреща ще получават купони за намаление, които могат да използват при различни покупки.

Ето какво представлява кампанията – собственик на AmEx карта се вписва в Twitter, за да синхронизира двата си аканута, което е първата задължителна стъпка за въпросните спестявания. След това потребителят може да туитне който и да е от вече съществуващите хаштагове на компанията, а в замяна на това автоматично получава отстъпки при определени търговци.

Например, ако някой туитне хаштага #AmexWholeFoods, той ще получи 20 долара отстъпка при следващото си посещение в някои от обектите на хранителната верига, стига да извърши покупки за най-малко 75 долара преди 30-ти април.

„American Express цели трансформирането на съдържанието в Twitter в продажби, като свързвайки картодържателите с търговците предоставя реални ползи и за двете страни,“ обяснява новата кампания Ед Гилигън, заместник-председателят на бизнес отдела AmEx. „С продължаващото сливане на онлайн и офлайн търговията, ние ще се опитваме да осигуряваме опростени и значими методи за контакта между картодържателите ни и търговците в най-силните социални платформи.“

Сред по-известните брандове в Щатите, които са се включили в програмата с промоционалните хаштагове са McDondalds. Best Buy, Virgin America, Dell, Sports Authority, Whole Foods и H&M.

Едни от най-атрактивните оферти са на Dell, които предлагат на клиентите на AmEx 100 долара отстъпка, ако направят покупка от техния онлайн магазин на стойност над 599 долара и туитнат #AmexDell, а Virgin America дава 10% обратно на закупилите билети от тях и споделили хаштага #AmexVirginAmer.

The following two tabs change content below.

Мартин Иванов

Мартин Иванов е студент в Икономически университет - Варна, специалност - Международни икономически отношения, с интереси в сферата на маркетинга, финансите, политиката и дипломацията.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php