Whatsapp и Instagram ни изненадват с нови придобивки

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Facebook-Live-Video-hero-640x358
Facebook Live: телевизионната камера в джоба ни
06.04.2016
fi-commentssocial-640x290
Седмична доза иновации от Google, Twitter и Facebook
20.05.2016

Whatsapp и Instagram ни изненадват с нови придобивки

logo-text-ver-color

През последните седмици лидерите в социалните мрежи ни изненадват приятно с иновативни допълнения към своите платформи.

Април беше силен за Facebook, чиито изпълнителен директор, от сцената на конференцията F8, ни запозна с палитра от иновации, които компанията планува да пусне в действие през следващите месеци. В началото на тази седмица, пък Google тества новите си емотикони, които имат за цел да разчупят стереотипите в професиите при жените. Всички знаем максимата „Конкуренцията създава бизнес“ и следвайки я, още два от водещите социални канала последваха примера на гореспоменатите и ни зарадваха с нови придобивки в средата на тази седмица.

Whatsapp-for-PC-1

Чат платформата Whatsapp стартира настолното си приложение за операционните системи Mac и Windows, което потребителите на апликацията очакваха нетърпеливо от известно време. След като инсталирате приложението, ще трябва да сканирате QR код, използвайки мобилната версия на платформата. Ако кодът се признае, приложението на работния плот ще се свърже с телефона ви, за да синхронизира съобщенията и контактите ви. Една от главните цели на компанията е новият им продукт да задмине конкуренцията си в лицето на настолните версии на чат платформите Viber, Slack, Messenger и др., и да популяризира използването на чат комуникацията.

instagram-new-logo-hed-2016

Феновете, на платформата за споделяне на снимки и кратки клипове Instagram, най-вероятно вече са забелязали новия по-цветен облик на логото на приложението. В официално изказване представители на компанията споделиха, че промяната е провокирана от желанието им да почетат идентичността на Instagram, подчертавайки порастването му. По време на процеса по изработване на новия символ, е направен експеримент сред ползвателите на приложението, в който са им дадени 5 секунди да нарисуват старото лого по спомен. Най-често забелязваните рисунки са били дъга, леща и визьор, които са отличаващи за компанията, затова и решението за новата икона на платформата е тя да бъде по-модерна, постигаща баланс между признаване и гъвкавост.

Освен, че сме доволни от възможностите и модерните визии, които любимите ни платформи ни предоставят, оставаме в очакване с какво друго ще успеят да ни зарадват през следващите месеци водещите компании в онлайн сектора.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php